لغو حق امتیاز خدمات بستری مستمری بگیران تامین اجتماعی


معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: طرح لغو فرانشیز خدمات بستری مستمری بگیران و مشمولان تهیه و برای تصویب به هیات مدیره سازمان ارسال شده است.

محمدعلی همتی افزود: در سال 1391 هزینه داروها 13 هزار و 600 میلیارد ریال بوده که در سال 1392 این میزان به 23 هزار و 700 میلیارد ریال افزایش یافته و برآورد سال 1393 نیز 35 هزار میلیارد ریال را نشان می دهد.

لغو حق امتیاز خدمات بستری مستمری بگیران تامین اجتماعی

همتی با اشاره به جایگاه سلامت ننگار در تالیف کتاب جدید ارزش نسبی گفت: از این رو خدمات مشاوره تغذیه برای بیماران بستری در بخش مراقبت های ویژه، برخی خدمات روانشناسی و روانپزشکی و برخی خدمات پزشکی اجتماعی و … بیش از 300 خدمت بالینی در سال های گذشته. ” عدم حضور بر عهده شرکت های بیمه است.

معاون درمان مجمع شهرداری همچنین از پوشش خدمات ترک اعتیاد بیمه شدگان بر اساس مصوبه هیأت وزیران و درخواست شورای تشخیص، هدفمندی سامانه خبر داد و افزود.

به گفته همتی، عرضه رایگان داروهای تخصصی برای جلوگیری از رد پیوند حین و بعد از عمل و خدمات رایگان پزشکی و پاراکلینیکی و بستری شدن بر اساس تعرفه دولتی برای بیماران هموفیلی A و B، تالاسمی ماژور و دیالیز مزمن از دیگر اقدامات تامین اجتماعی است. سازمان برای بهبود خدمات رسانی به بیمه شده.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، معافیت از هزینه های بیمارستانی بر اساس تعرفه دولتی برای بیماران متصل به تنفس مصنوعی در NICN و ICU و پذیرش تا 90 درصد قیمت داروهای مورد استفاده در درمان سرطان و داروهای همراه و دارو را برشمرد. وی همچنین گفت: رادیوتراپی بیماران سرطانی به صورت رایگان و با نرخ دولتی انجام می شود.

بیشتر بخوانید  اضافه وزن، خطر ابتلا به 11 نوع سرطان را افزایش می‌دهد !

همتی ارائه خدمات ویژه به بیماران آسیب پذیر و خاص را از اولویت های سازمان تامین اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: براساس تعرفه دولتی) بیماران تحت پوشش در موسسه مرجع توسط سازمان بیمه اجتماعی انجام می شود.

وی در ادامه ارائه خدمات به مستمری بگیران را یکی از اولویت های سازمان بیمه های اجتماعی عنوان کرد و گفت: امسال مجوز لغو فرانشیز خدمات بستری این گروه از بیمه شدگان در مراکز دانشگاهی را از هیئت اعتباردهندگان دریافت کردیم. «طرح لغو فرانشیز خدمات بستری مستمری بگیران تهیه و برای تصویب به هیأت مدیره سازمان ارسال شده است و مستثنی می شود.

لغو حق امتیاز خدمات بستری مستمری بگیران تامین اجتماعی

معاون درمان شهرداری با بیان اینکه ارتقای کیفیت خدمات هتلداری در دستور کار این سازمان قرار دارد، افزود: هدف از ارتقای کیفی خدمات هتلداری تامین انتظارات بیمه شدگان و افزایش رضایتمندی است. و بهبود عملکرد مراکز املاک و مستغلات.”

به گفته معاون بهداشت و درمان سازمان بیمه‌های اجتماعی، محورهای چهارگانه این طرح شامل ساختمان‌ها و تأسیسات، تجهیزات پزشکی، نظافت و بهداشت، خدمات حفاظت اجتماعی، سازمان تدوین برنامه‌های عملیاتی و از نظر رویکرد ملی به برنامه‌ریزی و تأمین است. خدمات پزشکی به تمامی اقشار جامعه درخواست می شود یارانه های هدفمندی که دولت برای این طرح در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار می دهد، سازمان تامین اجتماعی را نیز برای ارتقای هتلداری مراکز درمانی حمایت کند.


دیدگاهتان را بنویسید