لغو انتخابات 6 شورای شهر تهران به دلیل خرید و فروش آرا



احمد نادری با اشاره به لغو انتخابات در برخی از شهرهای استان تهران گفت: انتخابات شوراها در 6 شهر استان تهران لغو شد ، به عبارت دیگر 48 شهر استان تهران ، انتخابات 42 شهر به تصویب رسید و 6 مورد شهرها لغو شده اند..

وی روند بازبینی تاییدیه انتخابات مانند بررسی صلاحیت را در سه مرحله شهر ، استان و ایالت (هیئت نظارت مرکزی) انجام داد ، افزود: در برخی از شهرها ، همه انتخابات و آرای نامزدها لغو شد. ، و در برخی از شهرها رای برخی از نامزدها لغو شد ، اما رای عمومی شهر تأیید شد.

نماینده تهران در توضیح علت لغو انتخابات و آرای برخی از نامزدها گفت: در برخی از شهرها به دلیل خرید رای و تخلفات جدی ، همه آرای برخی از نامزدها یا برخی از آنها در صندوق رأی لغو شد. به اسناد ارائه شده توسط هیئت های نظارتی و قضایی و نظارتی شهرها ، در واقع برای ما روشن شد که برخی از نامزدها در حال خرید و فروش رأی هستند ، بنابراین رای آنها لغو شد.

نادری افزود: پرونده تخلف کاندیداها به ویژه کسانی که اقدام به خرید و فروش رای کردند به مراجع قضایی اعلام شد که در این زمینه شکایت شده و پرونده در حال رسیدگی است.

وی در پایان گفت که پرونده های انتخاباتی در شهرها و روستاهای استان تهران و کل کشور بسته و به وزارت کشور اعلام شد.

امروز شورای مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور طی بیانیه ای اعلام کرد که اصفهان و کامرون باطل اعلام می شوند. “

بیشتر بخوانید  فرماندار مهریز: خدمت به مردم با جلب مشارکت های مردمی تحقق می یابد

۴۷۲۳۱

دیدگاهتان را بنویسید