لغو امتیازات مدرسه یا برکناری مدیران مدارس / عصبانیت آقای معاون به دلیل تضاد منافع – اخبار فرهنگی و مدرسه – تسنیم


به گزارش خبرنگار اجتماعی آژانس تسنیممحمدرضا احمدی با اشاره به دخالت کمیته آموزش مجلس در بحث “تضاد منافع” گفت: آقای زینی وند معاون اسبق وزیر آموزش و پرورش پس از شنیدن سخنان اعضای کمیته آموزش مجلس مدرسه غیر دولتی تعارض منافع است) ، او عصبانی شد و جلسه را ترک کرد و سرانجام اخراج شد.

وی افزود: افرادی که در تهران و استانها مسئولیت دارند و دارای مدارس غیردولتی هستند از سود خارج شده اند همچنین هیچ یک از اعضای کمیته آموزش مجلس مدارس غیردولتی ندارند.

یکی از اعضای کمیته آموزش و تحقیقات مجلس گفت: “ما اسامی افرادی را که دارای مدارس غیردولتی در تهران و استان های مختلف بودند ، به دست آوردیم و دیدیم که آنها اخراج شده اند یا مجوز مدرسه آنها را لغو کرده اند. و نه یک مدرسه دولتی.

احمدی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر لزوم تقویت مدارس دولتی تأکید کردند ، خاطرنشان کرد: مسئولان وزارت آموزش و پرورش می گویند مدارس هنگام ثبت نام مجاز به دریافت پول از والدین نیستند اما بودجه ای برای مدارس در نظر گرفته نشده است. و معلمان آموزش ، حرکت و خرید خدمات برای تقویت آموزش استخدام می شوند.

وی به رادیو گفتگو گفت: “قانون شفافیت مدارس غیردولتی در مجلس در دستور کار است و این موضوع می تواند به تقویت مدارس دولتی کمک کند.” اگر ما تعطیلی مدارس غیردولتی را اعلام کنیم ، مشکلاتی در زمینه آموزش وجود خواهد داشت ، اما ما باید مدارس دولتی را تقویت کنیم و اگر در مورد هر یک از همکاران ما در مجلس که دارای مدارس غیردولتی هستند گزارشی ارائه دهید ، قطعاً حرکت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید  عراق همه معوقات خود را پرداخت کرد

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید