مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

لعنت بر مهراد جم با آخرین پست و جمله افتضاحش!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مهراد جم خواننده، ترانه سرا و آهنگساز تازه کار است که به زودی به دنبال شهرت است. به گفته برخی از کارشناسان موسیقی، آهنگ های او ضعیف است و صدایش پخته نیست. آنها معتقدند از آنجایی که سبک آهنگ های او شبیه به چندین نسخه از آثار رپ است، به زودی منقضی می شود و فرصت حضور در لیست محبوب ترین خواننده های ایرانی را نخواهند داشت.

محسن ساعدی کیا با نام هنری مهراد جم در ۱۴ مرداد ۱۳۷۶ در آبادان به دنیا آمد. او اصالتاً عرب دارد و گفته می شود که در کودکی بسیار شرور بوده است.

مهراد در ۱۴ سالگی در سریال چای شیرین به کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرد. این سریال از سیمای مرکز آبادان پخش شد. از 15 سالگی با آلات موسیقی آشنا شد و به خوانندگی روی آورد.

او در 16 سالگی آهنگ حس بد را با نام محسن سعیدی کیا منتشر کرد. پس از مدتی سکوت، در سال 1396 با مسعود یحانی تهیه کننده داناس آشنا شد و به تهران مهاجرت کرد. حمایت او از مهراد باعث شد تا جم در پست ها و پست هایش او را پدرش خطاب کند.

مسعود جهانی از صفر تا 100 آهنگ این خواننده را دنبال می کند و پس از شهرت و ثروت به صورت درصدی با او همکاری می کند که تاکنون نتایج خوبی داشته است. او هم اکنون با حامد برادران و معین رهبر یکی از بهترین آهنگسازان حال حاضر موسیقی ایران است.

مهراد جم پس از مدت ها با انتشار این عکس و شرح زیر اینستاگرام خود را به روز کرد:
ارادت ✋🏻 ♥

بیشتر بخوانید  دمام مهاجران جنگ تحمیلی در تبریز در ماه محرم


لعنت بر مهراد جم با آخرین پست و جمله افتضاحش!


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *