لزوم توجه به بهبود کیفیت تولید / بازاریابی چای نقش مهمی دارد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


طبق گزارش ها گزارشگر بیشترآیت الله رسول فلاحتی امروز (دوشنبه) در دیدار با رئیس و مدیران سازمان چای کشور با اشاره به اینکه برنج ، چای و زیتون سه محصول استراتژیک استان هستند ، گفت: آه تو این محصولات استراتژیک نیستند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به ارتقا quality کیفیت محصولات گفت: در سال های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده که خوب است اما کافی نیست.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به نقش مهم بازاریابی و عرضه محصول افزود: باید زمینه های لازم برای برچسب گذاری محصولات گیلان به ویژه برنج و چای فراهم شود.

وی همچنین با اشاره به فعالیت های مرکز تحقیقات چای در استان با بیان اینکه این مرکز قلب سازمان چای است ، گفت: باید پیوندی بین این مرکز و شرکت های دانش بنیان ایجاد شود.

آیت الله فلاحتی همچنین با تأکید بر اینکه باید فرآیند تولید و برداشت چای را نیز مکانیزه کنیم ، تأکید کرد: باید بهبود جزئی محصول چای را همراه با بهبود کیفیت این محصول در مرکز تحقیقات چای در نظر داشته باشیم.

وی با اشاره به پرداخت مطالبات تولیدکنندگان چای و روند خوب طی سالهای اخیر گفت: مسئولان و متولیان امر نیز باید در اندازه تسهیلات کشاورزی تجدیدنظر کنند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه باید تمام تلاش ها برای بهبود کمی و کیفی محصولات چای صورت گیرد ، افزود: امیدوارم صنعت چای کشور به جایی برسد که بتواند 100 درصد چای را در اختیار جامعه ایران قرار دهد.

لزوم توجه به بهبود کیفیت تولید / بازاریابی چای نقش مهمی دارد

17٪ افزایش در تولید برگ چای سبز

بیشتر بخوانید  ساعت ۱۸ امروز؛ سورپرایز انتقام‌جویان سایبری برای اسرائیل

رئیس سازمان چای کشور همچنین از برداشت 89 هزار تن برگ چای سبز از باغ های چای استان های گیلان و مازندران در اوایل سال جاری خبر داد و گفت: امسال برداشت برگ چای سبز 17 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته “

حبیب جهان ساز با اشاره به برداشت 132 هزار تن برگ چای سبز از باغ های کشور در سال گذشته افزود: امسال پیش بینی می کنیم 135 هزار تن برگ چای سبز از باغ های چای برداشت شود.

دیدگاهتان را بنویسید