لزوم برخورد قاطع و جدی و پایان مماشات با اغتشاشگران



آنچه دیگران می خوانند:



به گزارش شمانیفس و به نقل از خبر24; امین ثقفی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گوی اختصاصی در پاسخ به سوال خبرنگار سراج24 مبنی بر احتمال وقوع یک چرخه رادیکال خشونت در کشور گفت: بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد زیرا بزرگترین مزیت دشمن این است که مخالفان جمهوری اسلامی و اغتشاشگران در کوچه و خیابان، هواداران و متدینین مانند روزهای اول پس از انقلاب دهه 60 با یکدیگر درگیر شدند. اما تا امروز این اتفاق نیفتاد و تنها نیروهای نظامی و امنیتی برای مقابله با اغتشاشگران به خیابان ها آمدند.

وی با تاکید بر مظلومیت نیروهای امنیتی و حافظان صلح در اغتشاشات اخیر افزود: با وجود اینکه نیروهای حافظ امنیت و آرامش مردم آرامش زیادی به خرج دادند و بدون سلاح در مقابل تجمع کنندگان ظاهر شدند، متاسفانه به شهادت رسیدند و توسط آشوبگران شکنجه شد، دستگیر شد و فکر می کنم حداقل 50 نفر در این موارد کشته شدند. اما اگر اشتباهات و تحرکاتی که در کشورهای انقلاب رنگی رخ داد در ایران انجام شود، قطعاً با چرخه خشونت مواجه خواهیم شد. یعنی وقتی دو طرف با هم برخورد کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه مماشات تا این مرحله ضروری بوده است، تصریح کرد: اما باید بدانیم که مماشات می تواند مردم را به سمت اقداماتی سوق دهد و بخواهند از خود و امنیت خود در برابر اغتشاشگران و تروریست ها دفاع کنند. در این صورت و به دلیل تداوم آرام سازی بیش از حد اغتشاشگران، یک چرخه رادیکال خشونت شکل می گیرد. وقتی تجمع اعتراضی صورت می‌گیرد، علاوه بر آن اعتراض، عده‌ای فرصت‌طلب و سودجو شورش می‌کنند و با پلیس درگیر می‌شوند و آنها را در خیابان کتک می‌زنند که باعث می‌شود طرفداران جمهوری اسلامی یا مومنانی که چادر را دیده‌اند عقب‌نشینی کنند. آنها مجبور به انجام اقدامات متقابل برای دفاع از خود هستند.

بیشتر بخوانید  عکس صمیمانه پژمان جمشیدی و خواهر مهاجرت کرده‌اش

امین ثقفی بیان کرد: باید در مورد منشاء این اتفاقات بررسی جدی شود. این اتفاق برای فردی که یکی از اقوام ایران در تهران است رخ می دهد و بلافاصله توسط دو خبرنگار در بیمارستان با عکسبرداری از ماجرا پیگیری می شود. عموی این فرد به عنوان یکی از بستگان نزدیک این فرد از اعضای گروهک تروریستی کومله است که بلافاصله موضع گیری و فیلم منتشر می شود. نگرش هایی که در رسانه های ضد انقلاب شکل گرفت. این سؤالات شبهه ایجاد می کند در حالی که این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که در آستانه جام جهانی قرار داریم، یعنی ایران وارد عرصه بین المللی شده است که خواه ناخواه در تیتر اخباری است که رسانه های مختلف دنیا با آن سروکار دارند. . یکی از حامیان اصلی اغتشاشات افراد مشهور و برخی از فوتبالیست های معروف بودند. اگر با این افراد برخورد شود، اتفاقاتی از سوی دیگر فوتبالیست های حاضر در جام جهانی رخ خواهد داد، یعنی ایران در برخورد با شخصیت های ورزشی پشت حوادث اخیر با چالش مواجه خواهد شد. باید بدانیم که این احتمال وجود دارد که این نقشه از قبل طراحی شده باشد و این ترور در واقع برای شروع یک شورش انجام شده باشد. همانطور که رهبر گروه به نام کومله نیز اعتراف کرد; این شورش ها مرحله به مرحله از قبل برنامه ریزی شده بود.

این فعال رسانه ای و فضای مجازی به لزوم جداسازی صف معترضان از اغتشاش گران اشاره کرد و افزود: حساب معترضانی که شاید ندانند چه اشکالی دارد و فقط مطالباتی دارند، همان کسانی است که آشوب کردند، آتش زدند. سطل ها و بانک ها، شیشه های شکسته، قرآن و پرچم، آتش زدند، به ماشین های عبوری حمله کردند و به مقامات نظامی و کشوری حمله کردند، آنها کاملاً با تظاهرکنندگان متفاوت هستند. اگر از روز اول با آنها برخورد می شد، شاید حتی پیرزن ها را بالای سرشان نمی کشیدند، باسیا و پلیس تروریست ها را که می خواستند از نفوذ به تجمع جلوگیری کنند کتک می زدند و واقعاً شاهد داعش بودیم. رویداد مشابه در کشور

بیشتر بخوانید  ثبت نام سایپا آغاز شد / با ۳۷۰ میلیون شاهین اتوماتیک بخرید!

وی با تاکید بر اینکه اکثریت مطلق مردم خواهان برخورد با اغتشاشگران و اشرار هستند، گفت: کسانی که با قمه، تفنگ، شمشیر و تبر به خیابان ها می آیند را نمی توان معترض نامید، بلکه اکثریت مردم خواهان برخورد قاطع با این موضوع هستند. . اراذل و اوباش و اشرار.و این جدی و به دور از آرامش است. ادامه آشتی با این افراد به معنای به خطر افتادن جان و مال و ناموس مردم است. در حال حاضر شما هیچ تفاوتی بین داعش و این اراذل و اوباش که در خیابان با چاقو پلیس و نیروهای امنیتی فقط به عنوان ناظر ایستاده اند، نمی بینید. همانطور که قبلاً در اقدامات و رفتار داعش دیده شده است، این عوامل را از هم جدا می کند. به همین دلیل خواستار برخورد جدی و بدون کوچکترین مماشات هستیم.

دلیل اصلی تاخیر این اتفاقات در کشور را عدم برخورد جدی و حتی کوچک با دروغگویان و قلدرهای فضای مجازی عنوان کرد و افزود: به عنوان مثال با مرحوم پدر مهسا امینی که عامل و بانی آن بوده است. از همه این شورش ها و مرگ ها، روزهای اولیه او نهفته است و دمیدن آتش شورش و هرج و مرج بود، حتی تا احضار به دادگاه درگیری وجود نداشت. اگر او از روز اول خبر بیماری زمینه ای دخترش را می پذیرفت و به دروغ نمی گفت که دخترش فقط برای سرماخوردگی به بیمارستان رفته است، شاید شاهد این همه مرگ و میر مردم عادی، معترضان و نیروهای نظامی به دست اغتشاشگران نبودیم. و تروریست ها یا مادر کسی که اقتدار نظامی کشور را ساقط کرد با بی گناه و مظلوم جلوه دادن فرزندش برای جلوگیری از اعدام پسرش به تحریک و دروغگویی علیه نظام می پردازد و یا شاید علم به این که حکم نهایی اعدام او از قبل صادر شده است. لب برای مراحل بعدی در محل که مستلزم اقدام جدی و قاطع قوه قضائیه در اینجاست.

بیشتر بخوانید  فرنگ گردی هانیه توسلی با جان دلش

یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه اکثریت حاضران در جلسه هیچ مشکلی در اعتراض به حجاب نداشتند، بلکه خواستار رفع تبعیض، فساد و رانت اشراف خارجی بودند، افزود: پس از برخورد با عوامل تروریستی، نفوذی و جاسوسی، ما را از بین برد. قطعا باید فرزندان مسئولانی که بیت المال با بودجه هستند به خارج از کشور رسیدند و حالا می خواهند در کوره نفرت و انزجار مردم داخل با آنها برخورد کنند. حتی باید با والدینی که در راس کار خود هستند برخورد کرد و اخراج کرد زیرا مردم از این تبعیض ها شکایت دارند و حق دارند. جنبش حزب الله، جنبش دانشجویی مسلمان، بسیجیان و جنبش های انقلابی که همیشه آماده مبارزه با مفاسد آقازاده بودند، درخت این تقابل و مطالبات دو طرف را خوردند. امیدواریم پس از استقرار کامل امنیت و آرامش در کشور، این موضوع مورد توجه مقامات انتظامی قرار گیرد و با برخورد قانونی با مسئولان و بزرگواران، مردم عادی جامعه دیگر جامعه خود را اینگونه نبینند. یک سنگ آسیاب

دیدگاهتان را بنویسید