لزوم استفاده از بستر فناوری الکترونیکی برای برگزاری جشنواره های فرهنگی



رئیس دانشگاه پیام نور با توجه به افتتاح 6 جشنواره ملی در این دانشگاه همزمان با تعطیلات بزرگ پیش رو گفت: جشنواره های فرهنگی بهترین فرصت برای دانشجویان برای تمرین مهارت های لازم است و بنابراین دانشگاه پیام نور از برگزاری این جشنواره ها جشنواره ها. سطح ملی. ظهور استعداد و نبوغ دانشجویان و فرصت مشارکت در موضوعات مختلف اجرایی را فراهم می کند ، به طوری که فارغ التحصیلان این دانشگاه می توانند به درستی در صحنه های اجتماعی ظاهر شوند.

به گزارش ایسنا ، دکتر محمدرضا زمانی در مراسم افتتاحیه شش جشنواره ملی در دانشگاه پیام نور افزود: “جشنواره های فرهنگی در دانشگاه پیام نور بر اساس حضور دانشجو برگزار می شود ، اما رویکرد امسال فرصت حضور کارکنان ، اساتید و دانشجویان را دارد. دانشجویان بین المللی از دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه ها. “برای انجام یکی از مأموریت های اجتماعی دانشگاه پیام نور.

وی گفت: “دنیا در تکنولوژی پیشرفت زیادی کرده است و ما باید بتوانیم با فناوری روبرو شده با این پیشرفتها همگام شویم.” – علی رغم گسترش تاجگذاری و نیاز به حفظ سلامتی دانش آموزان ، کارمندان و معلمان. “تمام فعالیت های کشور به الکترونیک منتقل شده است و دانشگاه پیام نور نیز از این قاعده مستثنی نیست و با وجود زیرساخت های الکترونیکی غنی در این دانشگاه ، باید فعالیت های فرهنگی خود را نیز بر روی این بستر انجام دهد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، دکتر زمانی به انجام موفقیت آمیز فعالیت های فرهنگی در زمینه فناوری الکترونیکی در سال قبل اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور می تواند الگویی برای دانشگاه ها و سایر زیر سیستم های آموزش عالی در این زمینه باشد. .

بیشتر بخوانید  ماشین آتش می گیرد ؛ فرودگاه بین المللی بنگورین اسرائیل بسته می شود

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید