لزوم استفاده از برنامه های کاربردی برای نظارت و نظارت بر خدمات مدارس – آژانس مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، اولین جلسه استانی سرویس حمل و نقل دانشجویی استان البرز در سال 1400 در سالن اجتماعات شهدای دولت استان به ریاست ابوالفضل فانی و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش ، مدیران کل اداره کل امور عمرانی استان مهندسی ، نمایندگان استانهای شهری ، مدیرکل بزرگراهها ، پلیس راهور و سازمان حمل و نقل شهرداری کرج.

وی در این جلسه که به منظور ساماندهی ، نظارت و برنامه ریزی دقیق خدمات مدارس تشکیل شده بود ، خاطرنشان کرد: مروری بر وضعیت فنی وسایل نقلیه ناوگان مدارس ، سرویس های مدارس در مناطق روستایی و نحوه استفاده از برنامه های کاربردی برای نظارت و تحقیق برای سرویس های مدارس ، از جمله نکات مهمی وجود دارد که باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند.

ادامه سازماندهی مناسب خدمات مدارس روستایی با استفاده از ظرفیت همه دستگاه های کارآمد ، به ویژه در مناطق و مناطق ، ارائه آموزش های لازم برای رانندگان ، خواستار استفاده از شرکت های بزرگ تاکسی الکترونیکی برای تأمین مجدد ناوگان مدرسه در صورت لزوم ، تماس با شرکت ها متخصص در ارائه برنامه ای برای نظارت بر خدمات و پیگیری دریافت مشوق های لازم ، مانند سهمیه بندی سوخت و واکسیناسیون راننده ، از جمله موارد مورد بحث بود.

در پایان جلسه ، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی بر موارد لازم جهت تصویب جلسه تأکید و به کارگروه دستور داد تا جلسات منظم را برگزار کنند

بیشتر بخوانید  زاکانی: سگ‌گردانی در شهر غیرقانونی است | شهرداری متولی سگ‌های بی‌صاحب + ویدئو

دیدگاهتان را بنویسید