لرستان از قطار غیرنظامی در کشور عقب است / نیاز به اقدام دولت توسط جهاد – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز سه شنبه در جریان افتتاح همزمان پروژه های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سازمان اورژانس با حضور وزیر بهداشت ، با اشاره به اینکه سلامت بدن منجر به اعتلای دینی نیز می شود ، گفت: اگر سلامت انسان تنظیم شود در صورت نقض احکام شرعی ، فرد نیز از یک اختلال رنج خواهد برد.

وی با بیان اینکه در داستان هایی که می خوانیم ، شخصی که سعی می کند نیاز یک فرد بیمار را برآورده کند ، خواه موفق شود یا نه ، مانند فردی است که تازه از مادرش به دنیا آمده است: این داستان ها و تصمیمات کار ما را دشوار می کند .

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه به دلایلی سالهاست که اگرچه قطار ساخت جمهوری اسلامی همیشه در حال حرکت است اما لرستان نسبت به سایر استانها فاصله زیادی دارد ، افزود: رشد و توسعه لرستان در مقایسه با سطح پایینی است به استانهای دیگر. وقتی پنجشنبه افتتاح می کنیم ، مردم استان ما آه من بکش چنین افتتاحیه های بزرگی در برخی از استان ها برگزار می شود ، اما لرستان بدشانس است و موقعیت آزاد او احساس می شود.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در مورد موضع لرستان در مراسم افتتاحیه روز پنجشنبه گفت: مناسب نیست که پروژه بیمارستان نیایش اینگونه باشد ، برخی از روستاهای ما از مسیرهای حمل و نقل فاصله دارند و کمترین تجهیزات را دارند. “

وی با بیان اینکه بهبود اوضاع در لرستان نیاز به اقدام جهادی دارد ، افزود: گروه های جهادی ، سپاه ، بسیج و ستاد ویروس کرونا و … من قدردانی می کنم در نهایت ، وقتی کل کابینه توجه ویژه ای به لرستان داشته باشد ، به جایگاه بالاتری ارتقا خواهیم یافت.

بیشتر بخوانید  کشف یک گروه خونی نادر و جدید

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین بر لزوم افزایش پاداش نیروهای شرکتی و حجمی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان تأکید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید