لحظه ها: آقای مدیر عامل! وقتی هواداران و بازیکنان شما را نمی خواهند از استقلال دور شوید!


لحظه ها: استقلال

MeetNews – محمد مومنی درباره پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: بعضی ها گفتند این بازی تشریفاتی است اما حرف های زیادی در دل آن وجود دارد. افراد زیادی منتظر لغزش فرهاد مجیدی بودند تا از او انتقاد کنند و بگویند مجیدی برای پاداش دادن به بازیکنان چه می کرد؟! س questionsالات زیادی در قلب این افراد وجود داشت ، اما پیروزی های استقلال چیزهای زیادی را ثابت کرد.

وی افزود: مجیدی با احتیاط جلوی منتظران استقلال را گرفت. مجیدی تنها مانده و تیمش و مدیریت باشگاه در سایه منتظر بودند ببینند چه اتفاقی می افتد. مدیرعامل استقلال در یک برنامه تلویزیونی از عملکرد مدیران سابق استقلال در صورت الزام به بررسی شرایط در تیم انتقاد کرد. آقای مددی! اگر مدیریت شما مشکلی ندارد ، چرا به ما پول نمی دهید؟ شما در رسانه ها به مخاطبان می گویید اگر مجیدی و تیمش به حمایت باشگاه احتیاج داشتند کار درستی انجام دادید.

در سال های اخیر مومنی مدیر آکادمی باشگاه استقلال بوده و در این زمینه درخواست هایی از این باشگاه داشته است.

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از شاخص های مدیریتی این باشگاه گفت: آقای مددی! استقلال باید 40 روز دیگر در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال از عربستان برود. آیا می خواهید مجیدی و بازیکنان را برای این بازی نیز تنها بگذارید؟ وقتی هواداران و بازیکنان مدیرعامل را نمی خواهند ، چه کسی به این مهم توجه می کند؟ مدیر عامل شرکت که می خواهد در رسانه ها از این بازیکن عذرخواهی کند ، ضعف خود را نشان داده است.

بیشتر بخوانید  انتخاب عارف به عنوان معاون اول: نتایج نظرسنجی حاکی از استقبال مردم از تغییرات جدید

مومنی با اشاره به بازی بازیکنان جوان مقابل استقلال مقابل نساجی ، گفت: این همان چیزی است که در بازی های استقلال می بینیم. برخی گفتند که مجیدی برای تمرین استقلال خیلی زود است اما او بالغ بود. این افراد منتظر شکست استقلال در انتقاد از مجیدی بودند ، اما امروز می بینیم که هیچ کس منتقد نیست! مجیدی با وعده های خود به انتقادات پاسخ داد. اگر مجیدی کمک شود و افراد قدرتمندی را در کنار خود قرار دهد ، استقلال فصل آینده می تواند مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر باشد. متأسفانه آقایان منتظر لغزش استقلال برای براندازی مجیدی بودند. نتایج استقلال با مجیدی نشان داد که این افراد مقصر بودند ، نه مجیدی.

سرانجام گفت: آقای مددی! وقتی هواداران و بازیکنان شما را نمی خواهند ، استقلال را ترک کنید. بهتر است به جای صحبت در این برنامه و این برنامه ، با بازیکنان و مجیدی صحبت کنید و مشکلات را برطرف کنید. مردان مسئول باید بدانند که نمی توان با کمک به جلو حرکت کرد و بهتر است چهره ای جدید داشته و اتحاد بین باشگاه و تیم ایجاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید