لحظه ثبت رکورد محمدرضا حسن زاده مرد حافظه جهان / خاطره 128 رقمی


محمدرضا حسن زاده که به عنوان مرد حافظ جهان شناخته می شود پیش از این چندین رکورد را به نام خود ثبت کرده است.

محمدرضا حسن زاده، جوان تبریزی که ادعا می کند دانشجوی اخراجی است، این روزها از ثبت یک رکورد جدید در حافظه صحبت می کند.

او که سال گذشته در تبریز با شکستن رکورد یک زن هندی در زمینه حافظه، رکورد گینس را به نام خود ثبت کرد، امروز از رکورد جدیدی در زمینه حافظه خبر داد.

وی در ابتدا از کسالت خود از کلاس، تکالیف و مدرسه گفت و گفت: در دوران تحصیلم دانش آموز نبودم و علاقه خاصی به یادگیری نداشتم و به همین دلیل بعد از این تعداد از مدرسه اخراج شد. ” من با یک کلاس آشنا شدم، کلاسی به نام تندخوانی و بهبود حافظه با استفاده از تکنیک های خاص.

حسن زاده از خرید بسته تقویت حافظه به نقطه عطفی در زندگی خود اشاره کرد و گفت: نقطه عطف زندگی من خرید بسته تقویت کننده زبان و حافظه بود، بسته ای که مسیر زندگی ام را تغییر داد. فایل های مربوطه و تکنیک های تقویت حافظه را به خوبی یاد گرفتم.

من فراز و نشیب هایم را داشتم، چهار، پنج سال روی تقویت حافظه تمرکز کردم، باید دوره های آموزشی لازم را می گذراندم و ذهنم را تقویت می کردم. از این رو به کلاس های آموزشی داخل کشور رفتم، در تمام دوره های آموزشی حافظه و تمرکز شرکت کردم و سپس نزد اساتید بین المللی رفتم.

فهمیدم که پروفسور «تونی بوزان» مدیر مسابقات حافظه جهانی، نویسنده و مشاور آموزشی، یکی از بنیانگذاران و ارائه دهندگان تکنیک های نقشه برداری ذهنی است.

بیشتر بخوانید  علت لغو بازی دوستانه ایران و سوریه چه بود ؟

من دانشجوی کارشناسی ارشد “پروفسور تونی بوزان” مدیر مسابقات جهانی حافظه بودم و شخصا از مطالب جدید و کاربردی این استاد بزرگ استفاده کردم. من همچنین شاگرد پروفسور دیوید توماس بودم

نویسنده کتاب «مولتی ویتامین ذهنی» ادامه داد: از جمله کشورهایی که در کلاس های بین المللی تقویت حافظه شرکت کردم، مالزی، اتریش، کانادا و چند کشور دیگر بودند و گواهینامه های معتبر بین المللی تقویت حافظه را دریافت کردم.


دیدگاهتان را بنویسید