لب گیری نوید محمدزاده و فرشته حسینی(+18)





رژ لب نوید محمدزاده و فرشته حسینی (+18) بوسیدن نوید محمدزاده – ایران چطور






رژ لب نوید محمدزاده و فرشته حسینی (+18) بوسیدن نوید محمدزاده و بوسیدن نوید محمدزاده و فرشته حسینی و رژ لب و یک بوسه عاشقانه در جشنواره فرش قرمز کن در ادامه مطلب.

بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی

نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره کن حضور یافتند و همدیگر را بوسیدند. بوسه نوید محمدزاده بر لبان فرشته حسینی در جشنواره کن با واکنش بسیاری از کاربران فضای مجازی روبرو شد و اینستاگرام این بازیگر با کامنت های عاشقانه زیادی همراه شد.

انتشار عکس هایی از بوسه نوید محمدزاده و فرشتک حسینی روی فرش قرمز جشنواره بین المللی فیلم کن جنجال رسانه ای به پا کرده است. عکس بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی در جشنواره کن بازتاب گسترده ای در صفحات اینستاگرام هنرمندان و چهره های سرشناس داشت. این هنرمند و چند تن از سینمادوستان که هر دو از بازیگران سینمای ایران هستند چندین بار در مراسم مهم و رسمی پس از عروسی نسبت به یکدیگر عشق و علاقه نشان داده اند اما امروز برای اولین بار کاری کردند که تعجب همگان را برانگیخت. برانگیخته.

عکس بوسه نوید محمدزاده و فرشته حسینی را در بالا مشاهده کردید که همانطور که می دانید این تصاویر واکنش بسیاری از کاربران فضای مجازی را در پی داشت. همچنین مدل لباس فرشتک حسینی مورد تحسین بسیاری از بانوان حاضر قرار گرفت و به موضوعی بسیار مناسب برای عکاسان ایرانی تبدیل شد. برخی از کاربران علناً بوسه نوید محمدزاده با فرشته حسینی را جعلی خواندند و برخی دیگر گفتند که این دو زوج هستند و می توانند ببوسند.

بیشتر بخوانید  تصویری باورنکردنی از چهره زنانه جواد عزتی! -





خطا: محتوا محافظت شده است!!