لباس مردان از افتتاحیه المپیک افتخارآمیز بیرون آمد – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان


طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، سی و دومین بازی های المپیک با مراسم افتتاحیه در اولین روز ماه آگوست آغاز شد تا تیم ملی ایران بتواند برای کسب مدال رنگی با سایر ورزشکاران در سراسر جهان رقابت کند.

مراسم افتتاحیه این بازی ها در شرایطی برگزار شد که صمد نیخا بهرامی به عنوان کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران یک لباس رسمی و زیبا (زاگرس پوش) را به عنوان پرچمدار به تن داشت و در تصاویر تلویزیونی زیبایی این لباس به چشم می خورد. در مقایسه با بسیاری از کشورها قابل توجه است.

کاروان ورزشی ایران با لباس رسمی در مراسم افتتاحیه شرکت کرد که پیش از این به دلیل پوشیدن لباس زنانه مورد انتقاد قرار گرفته بود اما لباس ملی مردان از همان ابتدا تأیید و مورد استقبال قرار گرفت و در مراسم افتتاحیه درخشید.

لباس مردان از افتتاحیه المپیک افتخارآمیز بیرون آمد

به درخواست کمیته ملی المپیک ، که 45 روز قبل از شروع بازیهای المپیک برگزار شد ، برند زاگرسپوش علیرغم مدت کوتاهی که داشت ، لباسهای کاروان ورزشی ایران را طراحی و چند روز به ورزشکاران تحویل داد قبل از مراسم اخراج

در ابتدا قرار بود این مارک در مراسمی ارائه شود ، اما دو بار کمیته المپیک به تعهد خود عمل نکرد و بدتر از آن ، در مراسم اخراج ، کمیته المپیک به قول خود در مورد آشکار کردن لباس عمل نکرد ، بنابراین برند علی رغم انجام تمام تعهدات خود ، متحمل خسارت مادی شده است. و معنوی را ببینید.

اگر کمیته ملی المپیک به تعهدات خود عمل می کرد و افشای حرفه ای و مناسب لباس کاروان ایران را در نظر می گرفت ، زیبایی های این لباس بیشتر دیده می شد و عکس های حرفه ای تری گرفته می شد.

بیشتر بخوانید  مازیار لرستانی بدون کلاه با چهره کاملا مردانه

دیدگاهتان را بنویسید