لاپورتا احتمال جدایی گریزمان از بارسلونا را رد نکرد – اخبار فوتبال جهان – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیمآنتوان گریزمان 30 ساله که پس از 5 سال حضور در اتلتیکو مادرید در تابستان 2019 به بارسلونا پیوست و تاکنون 35 گل در 99 بازی برای آبی ها به ثمر رسانده است ، گفته می شود تابستان آبی ها نیست. گفته می شود این مهاجم فرانسوی که تا سال 2024 با بارسلونا قرارداد دارد در عوض سائول نیجس هافبک اتلتیکو مادرید خواهد بود ، در حالی که سایر رسانه ها خبر دادند که پائولو دیبالا می تواند جای او را به یوونتوس بدهد.

خوان لاپورتا ، رئیس بارسلونا در واکنش به شایعات درباره آینده این مهاجم 30 ساله گفت: “گریزمان بازیکن بارسلونا است.” او تا سال 2024 با بارسا قرارداد دارد ، مگر اینکه شرایط تغییر کند. ما به آنتوان اعتماد می کنیم. در بازار نقل و انتقالات تحرکاتی صورت گرفته است و نمی توانیم کتمان کنیم که باشگاه ها علاقه مند به جذب گریزمان هستند. این کیفیت بالای آن را نشان می دهد.

وی افزود: این بازار نقل و انتقالات ویژه است و شما باید از تخیل خود استفاده کنید. ما می توانیم به فکر تبادل بازیکنان باشیم ، اما آنتوان را واقعاً قدر می دانیم. این باشگاه سرمایه گذاری زیادی در گریزمان دارد و ما از او راضی هستیم. هر باشگاهی نمی تواند بیرون برود و بازیکنی در سطح آنتوان ارائه دهد ، اما پنجره نقل و انتقالات باز است و بازار گریزمان وجود دارد.

وی در پایان گفت: “اگر حرکتی در این راستا انجام شود ، ما همه پیشنهادات را می پذیریم ، زیرا در یک لحظه بحرانی اقتصادی قرار داریم و برای مطابقت با قوانین بازی جوانمردانه در لیگ ، باید حساب و کتاب خود را متعادل کنیم.”

بیشتر بخوانید  پرسپولیس به یک شرط مدافع استقلال را می‌خواهد؛ کیوسک ۱۸ مرداد

گفته می شود بارسلونا برای تمدید قرارداد لیونل مسی مجبور است چندین بازیکن خود از جمله گریزمان و لانگلی را بفروشد تا حد مجاز دستمزد بازیکنان خود را که لالیگا تعیین کرده است ، برآورده کند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید