لاغر و کشیده کردن انگشتان دست با این روش‌ها



آنچه دیگران می خوانند:

برای زیبایی معیارهایی وجود دارد که ممکن است برخی از آنها از دید ما زیبا باشند. بر اساس این معیارها انگشتان نازک و کشیده جذابیت بیشتری دارند.

همه ما دوست داریم زیبا باشیم و ظاهرمان مورد تایید خودمان و البته دیگران باشد. از دیدگاه بسیاری در دنیای امروزی انگشتان نازک و کشیده زیباتر هستند و طرفداران بیشتری دارند. اما آیا انگشتان می توانند نازک و کشیده باشند؟

شاید فکر نمی کردید که بتوانید انگشتان خود را نرم کنید و تغییراتی در آنها ایجاد کنید، اما ممکن است. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید انگشتان خود را باریک تر، بلندتر و زیباتر کنید.

اگر انگشتانتان لاغر نیستند، احتمالاً اضافه وزن دارید، بنابراین اولین کاری که برای لاغر شدن انگشتانتان باید انجام دهید، کاهش وزن است.

اگرچه نمی‌توانید بدون کاهش وزن در سایر قسمت‌های بدن، فقط روی انگشتان خود وزن کم کنید، اما رژیم غذایی مناسب و ورزش باعث کاهش اندازه انگشتان در کنار سایر قسمت‌ها و قوی‌تر شدن آن‌ها می‌شود. از طرفی می توانید تمرینات قدرتی انجام دهید تا انگشتان قوی و سالمی داشته باشید که عملکردی داشته باشند و ظاهر خوبی داشته باشند. در ادامه در مورد راهکارهای غذایی و ورزشی در این مورد صحبت خواهیم کرد.

تمرینات لاغری انگشت

یکی از تمریناتی که برای لاغر کردن انگشتان باید انجام دهید این است که یک مشت بسازید تا انگشت شست بالاتر از بقیه انگشتان باشد. این حالت را برای 30 تا 60 ثانیه نگه دارید، سپس مشت خود را باز کرده و انگشتان خود را دراز کنید. این حرکت را حداقل چهار بار با هر بازو تکرار کنید.

کشیدن انگشتان را تمرین کنید

با تمرینات ورزشی، در عین حال که می توانید انگشتان خود را کشیده و فرم دهید، می توانید آنها را نیز تقویت کنید و البته اگر دستانتان درد می کند، از درد آنها بکاهید و حرکات خود را بهبود ببخشید. برای این کار و انجام این تمرین باید دست خود را روی یک سطح صاف مانند میز قرار دهید و کف را به سطح میز بچسبانید. بدون اینکه به بند انگشتان فشار بیاورید، 30 تا 60 ثانیه در این حالت بمانید، سپس دست را رها کنید. این کار را حداقل 4 بار پشت سر هم انجام دهید و تکرار کنید.

بیشتر بخوانید  در این دو مکان هرگز از موبایل استفاده نکنید

تمرین کشیدن سر بازو

این تمرین برای بهبود دامنه حرکتی انگشتان بسیار مفید است. برای انجام این حرکت در ابتدا دستان خود را صاف نگه دارید، انگشتان خود را از قسمت های بالایی به سمت داخل خم کنید به طوری که نوک انگشتان روی قسمت های پایینی انگشتان قرار گیرند. 30 تا 60 ثانیه در این حالت بمانید، سپس انگشتان خود را رها کنید. این کار را 4 بار در روز انجام دهید.

تمرین تقویت دست گرفتن

این تمرین علاوه بر نازک کردن انگشتان دست، نگه داشتن وسایل در دست و باز و بسته کردن دستگیره های در را آسان تر می کند. برای این تمرین، یک توپ پلاستیکی نرم را در کف دست خود بگیرید، سپس آن را تا جایی که می توانید فشار دهید. چند ثانیه در این حالت بمانید و سپس رها کنید. انجام این حرکت 10 تا 15 بار برای هر دست می تواند موثر باشد. می توانید این حرکت را ۲ تا ۳ بار در هفته انجام دهید، اما باید به خاطر داشته باشید که بین هر جلسه تمرین ۴۸ ساعت استراحت وجود دارد.

برای تقویت نیشگون گرفتن دست ورزش کنید

نیشگون گرفتن از آن دسته تمریناتی است که باعث تقویت و تقویت عضلات انگشتان دست می شود تا بتوانید کارهای روزمره را بهتر انجام دهید. برای انجام این تمرین می توانید یک توپ اسفنجی نرم را با انگشت شست خود فشار دهید و 30 تا 60 ثانیه در این حالت بمانید و سپس رها کنید. انجام این حرکت 10 تا 15 بار برای هر دست می تواند موثر باشد.

این تمرین مانند تمرین قبلی است و باید بین هر یک از آنها 48 ساعت بگذرد.

تمرین بالا بردن انگشت

این تمرین می تواند به افزایش دامنه حرکتی و انعطاف پذیری انگشتان کمک کند. ابتدا کف دست خود را روی یک سطح صاف مانند میز قرار دهید سپس به آرامی یکی از انگشتان خود را بالا و پایین بیاورید. این کار را برای هر انگشت انجام دهید. این تمرین را 6 تا 12 بار برای هر انگشت انجام دهید تا تاثیر آن را ببینید.

بیشتر بخوانید  7 نشانه ای که می گویند شما زیاد کافئین مصرف می کنید

تمرین کششی شست

این تمرین بیشتر مربوط به انگشت شست است و این انگشت را تقویت و تقویت می کند تا بتوانید علاوه بر لاغری انگشتان، قدرت و قدرت دست خود را افزایش دهید و به راحتی اشیا را بلند کنید و قوطی ها و بطری ها را باز کنید. برای این کار کف دست خود را روی سطح میز قرار دهید سپس کش را دور دست خود بپیچید تا از زیر انگشتان و پشت دست رد شود و انگشت شست را به آرامی تا حد امکان از انگشتان دیگر دور کنید و انگشت دیگر انگشتان دست را کنار هم قرار دهید 30 تا 60 ثانیه در این حالت بمانید.

تمرینات هوازی سبک

در کنار این موارد باید ورزش را نیز در برنامه روزانه خود قرار دهید. بهتر است تمرینات هوازی را برای شروع و ادامه انتخاب نکنید.

لاغری انگشتان دست با تغییر سبک زندگی

آب کافی بنوشید

سعی کنید روزی کافی آب بنوشید نه تنها برای کاهش وزن و کشش انگشتان، بلکه برای داشتن زندگی سالم و تناسب اندام. باید بدانید که هیدراته نگه داشتن بدن بسیار مهم است. گاهی اوقات مایعاتی که به دلیل کم آبی زیر پوست جمع می شوند، بدن و انگشتان دست را چاق می کنند، پس مقدار زیادی آب بنوشید و این را فراموش نکنید.
مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کرد حفظ اعتدال است. هرگز در مصرف هیچ چیز، حتی آب، زیاده روی نکنید، زیرا می تواند به بدن شما آسیب برساند. نوشیدن مایعات زیاد همچنین می تواند تعادل آب و الکترولیت شما را از بین ببرد و باعث ایجاد نوعی تورم شود.

مصرف نمک خود را کاهش دهید

مقدار نمکی که به صورت روزانه دریافت می کنید باید متعادل و مطابق با نیاز بدن باشد. اگر نمک بیش از حد بخورید، بدن شما مایعات را حفظ می کند و باعث می شود انگشتانتان چاق تر از آنچه هستند به نظر برسند.
شما باید از خوردن غذاهایی مانند بادام زمینی شور، چیپس، گوشت های فرآوری شده و سس سویا خودداری کنید. نمک زیاد برای سلامت کلی بدن مضر است.

بیشتر بخوانید  تخصیص دلار ۲۸۵۰۰ تومانی به ۲۸ قلم کالا + جدول

یک برنامه غذایی مناسب داشته باشید

یک راه ایمن و موثر برای کاهش وزن، پیروی از یک رژیم غذایی مناسب است، بنابراین رژیمی را انتخاب کنید که برای شما سالم باشد. میوه ها، سبزیجات، پروتئین ها، گوشت بدون چربی (سینه مرغ و انواع ماهی) بخش های مهم یک رژیم غذایی سالم هستند. اگر می خواهید به کاهش وزن برسید، قبل از هر چیز با یک متخصص تغذیه صحبت کرده و مشورت کنید. علاوه بر این، روش موفق و بی دغدغه تری برای کاهش وزن را تجربه خواهید کرد.

آهسته غذا بخورید

تحقیقات نشان می دهد که یکی از موثرترین راه ها برای کاهش وزن، آهسته غذا خوردن و جویدن بیشتر غذا است. اگر از آن دسته افرادی هستید که پرخوری می کنند، سرعت غذا خوردن خود را کاهش دهید.

غذا را با یک فنجان کوچک سوپ شروع کنید یا 15 تا 20 دقیقه قبل از غذا یک مشت کوچک بادام بدون نمک بخورید، این کار باعث کاهش مصرف غذا و کاهش اشتها می شود.

مطمئن شوید که هیچ وعده غذایی را حذف نکنید. برخی تحقیقات نشان می‌دهند که حذف وعده‌های غذایی، به‌ویژه صبحانه، می‌تواند بدن را مجبور به ذخیره سریع کالری در اواخر روز کند، به عبارت دیگر، حذف صبحانه می‌تواند منجر به افزایش وزن شود.

ناخن هایت را نشکن

برخی افراد عادت دارند که مچ دست خود را همیشه بشکنند. صحبت هایی در مورد مضر بودن ترکاندن بند انگشتان وجود دارد، اما بسیاری از مردم بر این باورند که شکستن زانو باعث چاق شدن آن ها می شود، بنابراین این کار را متوقف کنید، این کار برای شما مفید نیست.


دیدگاهتان را بنویسید