لاغری فوق العاده و تیپ کاملا رسمی رپر ایرانی!!!


حمیدرضا امیری صفت (زاده ۲۷ مرداد ۱۳۷۲) خواننده، ترانه سرا و خواننده رپ اهل ایران است.

پدر و مادر حمید صفت در کودکی از هم جدا شدند. مادرش در حدود سال 2004 با مردی به نام هوشنگ ازدواج کرد و با او در آلمان زندگی کرد.


تیپ حمید صفت

قرار بود حمید صفت جزو بازیگران نمایش لامبورگینی به کارگردانی سیامک صفری باشد که در مجتمع شهرزاد تهران روی صحنه رفت. از آنجایی که خواننده های رپ در ایران مجاز به اجرای برنامه نیستند، او فقط یک شب روی صحنه رفت و از آن زمان از دنبال کردن گروه محروم شد. او هنوز در ایران زندگی می کند. یکی از ویژگی های کار حمید صفت پرداختن به موضوعات روز و با تأکید ملی و مذهبی همزمان است.


تیپ حمید صفت

حمید صفت 31 مرداد 1396 به قتل شوهر مادرش اعتراف کرد. او گفت ناپدری اش مردی عصبانی بود و همیشه مادرش را کتک می زد. پس از دستگیری به زندان رجایی شهر، زندانیان محکوم به اعدام منتقل شد. پزشکی قانونی اعلام کرد که پدرخوانده حمید صفت بر اثر «جریان خون و آسیب مغزی ناشی از برخورد جسم سخت به مغز راست متوفی» فوت کرده است.


تیپ حمید صفت

وی در تاریخ 15 خرداد 1397 با قرار وثیقه 600 میلیون تومانی آزاد شد. کمیسیون هفت نفره پزشکی قانونی در گزارش خود 50 درصد علت فوت قربانی را بیماری وی اعلام کرده است. مدتی پس از آزادی، آهنگی به نام عجایب شهر خواند که درباره زندان و سپس آزادی است.


بیشتر بخوانید  بیمه اکمل بازنشستگان کشوری |شرایط و نحوه ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید