لاغری سه سوته تا شب عید با این ترفند



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: برای درمان چاقی صورت و لاغری صورت نیز بدون جراحی و تزریق چربی یا فیلر امکان پذیر است. فقط راه را بدانید و عمل کنید.

خیلی ها هم مثل شما دوست دارند در شب سال نو زیباتر از همیشه به نظر برسند و گونه هایی پر، پوستی زیبا و صاف داشته باشند، زیرا پوست خوب و تمیز یکی از عوامل اصلی زیبایی است.

در قسمت های قبل علاوه بر راه های چاق شدن صورت گفتیم که برخی از ماسک های خانگی خاصیت پرکنندگی دارند و می توانند حالت بهتری به صورت شما ببخشند. یکی از این ماسک هایی که به این قسمت از نمانک آوردیم و با استفاده از آن می توانید پوست خود را زیبا کنید و تا نوروز بایرام چهره خود را شاداب کنید، ماسک غنچه است.

طرز تهیه معجون چاقی صورت برای درمان لاغری صورت

اگر می خواهید تا عید نوروز صورت خود را چاق کنید از نوشیدنی مخصوص برای چاق شدن صورت خود استفاده کنید.

نوشیدنی جوانه گندم:

اجزاء:

شیر تازه: چهار لیوان

مخمر آبجو: قاشق چایخوری

پودر بلغور جو دوسر: یک قاشق

پودر جوانه گندم: یک قاشق

عسل: یک قاشق

طرز تهیه:

مواد فوق را در مخلوط کن بریزید تا کرم رنگ شود و هر کدام را در طول روز بنوشید. این نوشیدنی به دلیل داشتن جوانه جو و گندم بسیار مغذی است و برای رشد کودکان بسیار مفید است و وقتی گرم است خواب آور طبیعی است.

اگر مواد لازم برای تهیه این نوشیدنی را ندارید می توانید فقط یک قاشق جوانه گندم و جو را با یک لیوان شیر و کمی عسل میل کنید تا صورتتان چرب شود.

مواد لازم برای نوشیدنی چاق کننده:

آناناس: 100 گرم

سیب کوچک: یک عدد

یونجه (جوانه یونجه): مشت

شیر سویا: 100 میلی لیتر

بیشتر بخوانید  محاسبه مالیات خانه‌های خالی غیرممکن شد

طرز تهیه نوشیدنی چاق کننده:

آناناس را پوست بگیرید و آب آن را با سیب و یونجه بگیرید و آب آن را با شیر سویا مخلوط کنید. این نوشیدنی به دلیل داشتن جوانه یونجه بسیار مغذی و چاق کننده است.

با مصرف این جوانه ها زیباتر شوید

بر اساس تحقیقات متخصصان طب سنتی، برخی جوانه ها برای پرکردن صورت مفید و موثر هستند. جوانه هایی مانند:

– جوانه غلات و حبوبات حاوی مواد مغذی و مواد ضروری برای بدن، املاح و ویتامین ها است که به طور قابل توجهی بر سلامت کل بدن، زیبایی و حفظ طراوت و جوانی پوست و جلوگیری از پیری و پیری پوست تأثیر می گذارد. چین و چروک جوانه ها منبع غنی ویتامین های B، A، C، E، کلاژن، الاستین و نمک های معدنی هستند که برای جوان سازی پوست ضروری هستند.

– ماش سرشار از اسید فولیک، آنتی اکسیدان، منگنز، سلنیوم و ویتامین C و حاوی فیتواستروژن است که بر روی گیرنده های استروژن پوست اثر می گذارد و اسید هیالورونیک، کلاژن و الاستین را در ساختار پوست افزایش می دهد و از خشکی و پیری پوست جلوگیری می کند. بز

چگونه از جوانه ها برای زیباتر و پرتر شدن صورت استفاده کنیم؟

برای اینکه صورت خود را زیباتر و چاقتر کنید، صبح ناشتا یک قاشق از جوانه گندم یا جو را بجوید.

برای زیباتر و پرپشت تر شدن صورت خود از جوانه گندم به همراه سالاد، کمی روغن زیتون و لیموی تازه استفاده کنید یا پودر جوانه گندم خشک را روی شیرینی ها بپاشید.

چاقی صورت؛ صورت لاغر را با ماسک غنچه پر و زیبا کنید

ماسک جوانه گندم

ماسک جوانه گندم یکی از ماسک های طبیعی پرطرفدار است که سرشار از ویتامین های E و C بوده و یک ضد لک قوی محسوب می شود و از ایجاد لک های ناشی از آفتاب جلوگیری می کند. پودر جوانه گندم خاصیت نرم و مرطوب کنندگی دارد و از ایجاد خطوط ریز ناشی از خشکی پوست جلوگیری می کند و در درمان انواع آکنه صورت و مشکلات پوستی موثر است. این ماسک حاوی فسفر، روی، آهن و اسید فولیک، کلسیم، ید و منیزیم و ویتامین‌های مختلف است و پوست را جوان‌تر و شاداب‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید  المپیک توکیو| "بولدوزر" کشتی را با برد آغاز کرد

لاغری صورت با ماسک جوانه گندم و سیب زمینی

برای تهیه این ماسک پرکننده صورت به روش زیر عمل کنید:

اجزاء:

پودر جوانه گندم: دو قاشق غذاخوری

ماست: یک قاشق

سیب زمینی رنده شده: یک قاشق

آب لیمو: چند قطره

عسل: یک قاشق چایخوری

طرز تهیه:

پودر جوانه گندم را در یک کاسه کوچک بریزید و ماست را اضافه کنید و هم بزنید تا به صورت خمیر درآید. سپس آبلیمو و عسل و در آخر سیب زمینی رنده شده را اضافه کنید و این مواد را خوب مخلوط کنید و این ماسک را حدود بیست دقیقه تا نیم ساعت روی صورت خود قرار دهید تا خشک شود. سپس صورت خود را به خوبی بشویید.

این ماسک به دلیل استفاده از سیب زمینی و جوانه گندم بهترین گزینه برای صورت های لاغر است.

کرم صورت طبیعی با ماسک جوانه گندم و نشاسته

برای تهیه این ماسک چاق کننده به روش زیر عمل کنید:

اجزاء:

نشاسته: یک قاشق چایخوری

ماست: یک قاشق

جوانه گندم: یک قاشق

گلاب: چند قطره

طرز تهیه:

برای تهیه ماسک جوانه گندم و نشاسته برای لایه برداری و روشن شدن طبیعی پوست، ماست و نشاسته را خوب مخلوط کنید، سپس جوانه گندم را به آن اضافه کنید و در آخر گلاب را اضافه کنید و به آرامی ماسک را روی آن بمالید. پوست صورت را مالش دهید و حدود 10 تا 15 دقیقه صبر کنید سپس پوست را با آب سرد بشویید.

درمان گیاهی لاغری صورت با ماسک جوانه گندم و تخم مرغ

برای تهیه این ماسک به روش زیر عمل کنید:

اجزاء:

پودر جوانه گندم: یک قاشق

زرده تخم مرغ: یک عدد

طرز تهیه:

برای تهیه ماسک جوانه گندم برای پوست نرم و لطیف، یک قاشق جوانه گندم آسیاب شده را با زرده تخم مرغ خوب مخلوط کرده و به مدت 30 دقیقه روی صورت خود قرار دهید، سپس صورت خود را با آب ولرم بشویید.

بیشتر بخوانید  قیمت خانه ها ، اجاره ها و اتومبیل ها در تبلیغات آنلاین امروز ، 3 آگوست 1400

راز چاقی صورت با ماسک جوانه گندم و شیر

برای تهیه این ماسک گیاهی لاغری به روش زیر عمل کنید:

اجزاء:

پودر جوانه گندم: 1 قاشق

شیر: به مقدار لازم

طرز تهیه:

برای طراوت و نرمی پوست ابتدا مقداری جوانه گندم آسیاب شده را در ظرفی بریزید و شیر را به آن اضافه کنید تا به شکل خمیر درآید. سپس پوست را تمیز کرده و ماسک را از قسمت پایینی صورت به بالای صورت بزنید و پوست را به مدت 15 دقیقه با حرکات دورانی ماساژ دهید.

چاق کردن صورت با ماسک ساخته شده از جوانه گندم و ماست

برای تهیه ماسک صورت برای زیبایی و چاق شدن به روش زیر عمل کنید:

اجزاء:

پودر جوانه گندم: 1 قاشق

ماست: 3 قاشق غذاخوری

طرز تهیه:

برای شفافیت و طراوت و همچنین پرکردن صورت، جوانه گندم آسیاب شده و کمی ماست را در ظرفی مخلوط کنید، سپس پس از تمیز کردن صورت، ماسک را روی آن بمالید و بعد از ۲۰ دقیقه صورت را با آب ولرم خوب بشویید.

لاغری صورت با ماسک جوانه گندم و عسل

برای تهیه ماسک صورت گیاهی به روش زیر عمل کنید:

اجزاء:

پودر جوانه گندم: 2 قاشق غذاخوری

عسل: دو قاشق غذاخوری

طرز تهیه:

برای پاکسازی صورت و درمان جوش های سرسیاه و لک، جوانه گندم را خوب آسیاب کرده و با دو قاشق عسل در ظرفی مخلوط کنید تا خمیری به دست آید. این ماسک را به مدت 20 دقیقه روی پوست تمیز قرار دهید و سپس صورت خود را با آب بشویید.


دیدگاهتان را بنویسید