لازم است سیستم قوی اداری در کشور ایجاد شود / اولین برنامه دولت حل مشکل آب و برق خواهد بود


به گزارش خبرگزاری فارس از كوم ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی جلسه جمعه شب با اعضای جامعه تدریس حوزه علمیه كوم گفت: با توجه به امكانات ، مواهب الهی و نیروی انسانی م effectiveثر كه كشور ما دارد ، ما معتقدیم راهی برای برون رفت از مشكلات وجود دارد.

وی افزود: امروز میز و اعتماد مردم خدشه دار شده و به احتمال زیاد این اعتماد عمومی برمی گردد و ما نظام نظرات رهبر معظم انقلاب و بیانات گام دوم انقلاب را داریم . “

رئیس جمهور منتخب مردم ایران گفت: امروز آنچه لازم است ایجاد تغییر است و در این راستا باید فاصله بین وضعیت فعلی و وضعیت مطلوب کاهش یابد.

رئیسی گفت: “امروز احترام به همه خدمات ارائه شده در دولت های گذشته ضروری است. اما وضعیت فعلی به گونه ای است که مردم از اوضاع ناراضی هستند.

وی ادامه داد: نخبگان ما نگران هستند و مطمئناً می توان اوضاع کشور را بهبود بخشید ، این امر با کار جهاد همراه با شناخت مشکلات کشور ، شناخت راهکارها ، شناسایی اولویت ها و حرکت به سمت آن اولویت ها امکان پذیر است.

رئیس جمهور منتخب مردم ایران گفت: ما سیستم مشکلات کشور را بررسی کرده و موضوعات مختلفی در زمینه آسیب های اجتماعی بررسی شده است.

آیت الله رئیسی گفت: ما در توسعه کشور به مبانی نظری نیاز داریم ؛ بسیاری از موضوعات از جمله معنویت ، عدالت ، امنیت و … در دست دولت است اما در تولید علم و دانش برای حوزه های علمیه و مراکز دانشگاهی به ما کمک می کند.

بیشتر بخوانید  وضعیت بازار خودرو را تا چند روز آینده مشخص کنید + فیلم

وی ادامه داد: هر دولتی سلیقه خود را دارد اما باید اساس توسعه کشور که ریشه در اصول دینی و علمی دارد محاسبه شود.

“دانستن وضعیت موجود یکی از اولویت های ما است. آب ، برق ، بیکاری ، تورم و تورم در دستور کار دولت ما قرار دارد.

وی ادامه داد: اقداماتی که در آخرین روزهای دولت فعلی انجام می شود بر اساس بودجه است و بدون بودجه این افزایش حقوق در حال انجام است که در حال بررسی هستیم.

رئیس جمهور منتخب ملت ایران گفت: در تمام دوره های گذشته قول و وعده هایی به اهل سنت داده شده است. در این مدت هیچ قولی به این اقوام ندادیم اما همانطور که به خدمات اجتماعی شیعه توجه می کنیم به اهل سنت نیز توجه خواهیم کرد.

آیت الله رئیسی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اقدامات اخیر قوه قضائیه را “تشویق” خواندند؛ در آن زمان آقای روحانی و آقای لاریجانی از من پرسیدند که در مورد چه چیزی صحبت می کنی؟ مبارزه با فساد چی کار می خوای بکنی؟ ما بیان کردیم که همه موارد روی میز خود را بررسی خواهیم کرد.

وی گفت: اعتقاد به مبارزه با فساد در بین مردم ایجاد شده است و ما برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت برای آن داریم.

رئیس جمهور تازه انتخاب شده مردم ایران افزود: موضوع ارتباط با استانها ضروری است و همانطور که در قوه قضائیه ادامه دادیم ، در دولت نیز ادامه خواهیم داد.

رئیسی گفت: “قول هایی که ما در انتخابات داده ایم توسط قوه مجریه شکسته نخواهد شد و ما باید یک سیستم اداری قوی برای این منظور ایجاد کنیم.”

بیشتر بخوانید  روزانه 7500 کیلوگرم زباله خشک در باکرشار ری جمع آوری می شود

وی ادامه داد: یادداشتی در مورد استفاده از اسناد کلامی حالت خوبه بیان شد که بررسی این اسناد را در دستور کار قرار خواهیم داد.

رئیس جمهور منتخب مردم ایران گفته است: نظرات تخصصی حوزویان از دولت ما حمایت می کند و ما در تلاش هستیم تا از این ظرفیت بزرگ استفاده کنیم.

آیت الله رئیسی گفت: اولین برنامه دولت ما حل مشکل مدیریت مصرف برق و آب خواهد بود. متأسفانه برخی از استان های ما در تالاب ها مشکل آب نیز داشته اند و ریشه این مشکلات حکمرانی است.

پس از جلسه ، اعضا پیشنهادات خود را به رئیس جمهور منتخب ارائه دادند و سپس رئیس جمهور منتخب بر اساس اظهارات اعضا اظهار نظر کرد.

انتهای پیام / 78027


دیدگاهتان را بنویسید