قیمت چاقو و چنگال میوه خوری سرامیکی



آنچه دیگران می خوانند:


سرویس قاشق و چنگال یکی از لوازم پذیرایی است که به طور گسترده در رستوران ها و منازل مورد استفاده قرار می گیرد. چاقو و چنگال به دلیل طراحی و رنگ های خاص خود توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. ست سرامیکی چاقو و چنگال میوه خوری یک ست کاربردی و زیباست که یکی از ابتدایی ترین لوازم خانگی به حساب می آید. با ما همراه باشید، در ادامه به بررسی قیمت چنگال و چنگال میوه سرامیکی و ویژگی های این محصول می پردازیم. در صورتی که قصد خرید ست چاقو و چنگال میوه سرامیکی را دارید می توانید با شماره تلفن های زیر با کارشناسان فروشگاه آریا تماس حاصل فرمایید.

02166433168 – 09010612151

پیشنهاد ویژه: یکی از پرکاربردترین و معروف ترین چاقوهای ایرانی. چاقوی حیدری بله، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع چاقو حیدری و استعلام قیمت آن می توانید به صفحه مربوطه در فروشگاه های آریا مراجعه کنید.

ویژگی های ست چاقو و چنگال میوه سرامیکی

توصیه می شود قبل از خرید هر محصولی به نکات و ویژگی های محصول توجه کنید. برخی از ویژگی های ست چاقو و چنگال سرامیکی به شرح زیر است:

  • 6 عدد چاقوی میوه خوری وجود دارد
  • 6 چنگال میوه وجود دارد
  • این نوع محصول از سرامیک درجه یک تولید می شود.
  • کارد و چنگال از فولاد درجه یک ساخته شده است.
  • جنس دسته های این نوع محصول نیز سرامیک می باشد.
  • تعداد این ست 12 پارچه می باشد.
  • تیغه این نوع محصول از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.
  • بسته بندی این محصول بسیار زیبا و شکیل است.
  • ابعاد چاقوی این ست 16 سانتی متر می باشد.
  • ابعاد چنگال این ست 15 سانتی متر می باشد.

32d54e03-051a-4ad7-a747-e452ccd4e0f1

کارد و چنگال میوه ای منحصر به فرد

یونیک یکی از برندهای معروف در زمینه لوازم آشپزخانه در ایران است که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این شرکت تولید کننده محصولات منحصر به فرد، تمامی محصولات خود را در چین تحت لیسانس انگلستان تولید می کند. این شرکت در تلاش است تا محصولات خود را با بهترین کیفیت و مدرن ترین طراحی در زمینه لوازم آشپزخانه به بازار عرضه کند. ارائه خدمات پس از فروش کلیه محصولات و قیمت فوق العاده مناسب از مهمترین ویژگی های این شرکت می باشد.

البته در نظر داشته باشید که محصولات منحصر به فرد معمولا تفاوت هایی در ظاهر با سایر محصولات دارند. شرکت یونیک همیشه سعی کرده تا متنوع ترین محصولات را تولید کند، به عنوان مثال ست چنگال و کارد و چنگال یونیک تفاوت زیادی با سایر ست های چاقو و چنگال دارد. منحصر به فرد از چوب، فولاد، پلاستیک و غیره استفاده می کند. در تولید دسته چنگال و کاسه میوه.

در این قسمت با برخی از ویژگی ها و ویژگی های کارد و چنگال آیونیک آشنا می شوید. برخی از تفاوت های این نوع محصول به شرح زیر است:

  1. این محصول دارای 6 عدد چنگال و 6 عدد چاقوی میوه خوری می باشد.
  2. کشور سازنده این محصول چین می باشد.
  3. این نوع چاقو از فولاد یا فولاد ضد زنگ ساخته شده است.
  4. دسته های این محصول از چوب، فلز، پلاستیک ساخته شده است.
  5. رنگ های مختلفی دارد

پیشنهاد ویژه: دوستیابی انواع چاقو

نمایندگی بی نظیر کارد و چنگال میوه

فروشگاه آریا یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های چاقو و انواع لوازم آشپزخانه است که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد و کاربران قرار گرفته است. برخی از ویژگی های فروشگاه آریا که مورد توجه تعداد زیادی از کاربران قرار گرفته است به شرح زیر است:

  • تمامی محصولات این فروشگاه دارای گارانتی معتبر می باشد.
  • محصولات فروشگاه آریا دارای خدمات پس از فروش نیز می باشد.
  • دارای 2 روز ضمانت بازگشت وجه است
  • امکان پرداخت درب منزل وجود دارد
  • امکان تحویل سریع
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • دسترسی روزانه
  • کیفیت محصول عالی
  • قیمت عالی نسبت به سایر رقبا

d985c0eb-ecf5-4c52-a6b9-ba11ae8a66c4

خرید کارد و چنگال میوه

امروزه بسیاری از افراد برای کسب درآمد بیشتر محصولات تقلبی را می فروشند و این محصولات را با قیمت های گزاف به فروش می رسانند. بنابراین بهتر است قبل از خرید محصول از یک شخص یا فروشگاه، ویژگی های کالا و ویژگی های فروشگاه را بررسی کرده و با خیال راحت محصول مورد نظر را خریداری کنید. به خاطر داشته باشید که یک فروشگاه معتبر باید دارای ویژگی های بالایی باشد و همچنین می توانید نظرات کاربران را در وب سایت آن فروشگاه بررسی کنید. توجه داشته باشید که فروشگاه آریا علاوه بر امکانات ذکر شده، تخفیف های ویژه ای را نیز بر روی تمامی محصولات خود در نظر گرفته است. با خرید از فروشگاه های آریا از تخفیف های طلایی بهره مند شوید.

پیشنهاد ویژه: اگر شناخت کاملی از انواع چاقوهای قصابی ندارید پیشنهاد می کنیم پست بگذارید بهترین مارک چاقوهای قصابی خواندن

قیمت چاقو و چنگال میوه سرامیکی

قبل از خرید کارد و چنگال سرامیکی، بهتر است مشخصات و قیمت محصول را در چندین فروشگاه بررسی کنید. برای اطمینان از قیمت محصولات آریا استور می توانید قیمت محصولات آریا استور را با قیمت محصولات مرتبط دیجی کالا یا طرب مقایسه کرده و در نهایت بهترین محصول را انتخاب و خریداری کنید.

قیمت چاقو و چنگال میوه سرامیکی چقدر است؟ معمولا قیمت این محصول توسط فروشگاه های دیگر از 200 هزار تومان تا 300 هزار تومان است، اما فراموش نکنید که راز موفقیت درخشان فروشگاه های آریا کیفیت عالی و قیمت فوق العاده مطلوب تمامی محصولات آن نسبت به سایر محصولات است. مغازه ها. به همین دلیل کاربران همیشه فروشگاه های آریا را انتخاب می کنند. در فروشگاه آریا استورز می توانید بهترین و باکیفیت ترین محصولات آشپزخانه و انواع چاقوها را با قیمتی باورنکردنی خریداری کنید و برای سفارش و استعلام قیمت کافی است از طریق شماره های درج شده در ابتدا با کارشناسان فروشگاه آریا تماس بگیرید. از صفحه همکاران ما سخت تلاش می کنند و همیشه به صورت کاملا تخصصی به سوالات شما پاسخ می دهند.

همچنین می توانید نظرات خود را در قسمت نظرات سایت فروشگاه های آریا با ما در میان بگذارید.

* مطلب فوق یک گزارش تبلیغاتی بوده و سایت خبری شامانف هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد….


بیشتر بخوانید  ویدیویی شگفت انگیز از توله‌های تمساحی که صدای تیراندازی در می آوردند!

دیدگاهتان را بنویسید