قیمت واقعی گوشت قرمز از سوی اتحادیه کشاورزان اعلام شد


قیمت واقعی گوشت چقدر است؟

دلگرم کننده: مدیرعامل اتحادیه دامداران کشور گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت گاو بدون استخوان حداکثر 80 هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت گوسفندی 90 هزار تومان باشد.

سعید سلطانی سروستانی قیمت هر کیلوگرم دام زنده سنگین را 32 هزار تومان و دام زنده سبک کیلوگرمی را 42 هزار تومان عنوان کرد. حداکثر 80000 تومان و 90000 تومان به دست مصرف کننده می رسد.

وی در خصوص تامین بخشی از نهاده های دامی به اتحادیه دام گفت: از سال گذشته از حدود 14 میلیون تن نهاده ای که وارد کشور شده است، نیمی از معادل 70 هزار تن آن در اتحادیه تقسیم شده است. کنجاله سویا از 5000 تومان به 6000 تومان به 3000 تومان کاهش یافت.

وی گفت: اگر بیشتر نهاده در اختیار اتحادیه کشاورزان قرار گیرد، قیمت ها به قیمت مصوب دولت می رسد. اگر از صفر تا صد نهاده گوشت و شیر به ما بدهند، قیمت کل شیر و گوشت در حال کاهش است و می‌توان گفت که قیمت نهاده ثابت می‌ماند تا هم برای کشاورز و هم برای مصرف‌کننده شرایط بهتری ایجاد شود.

علیرضا ملکی، رئیس اتحادیه گوسفند فروشان دیروز گفت: قیمت گوشت و دام نسبت به دو هفته گذشته تغییر چندانی نداشته و افزایشی نداشته است، به طوری که هم اکنون قیمت هر کیلوگرم دام سنگین از 90 هزار تومان در نوسان است. و هر کیلوگرم بره بدون دم گوسفند حدود 103000 تومان است.


بیشتر بخوانید  سیزده اس ام اس جدید در سال 93

دیدگاهتان را بنویسید