قیمت واقعی نان دو برابر قیمت فعلی است



ایسنا / خوزستان رئیس اتحادیه نانوایان اهواز گفت: لیست قیمت نامه سفارش برای ما و مردم خوب نیست زیرا نانوایان به آنچه شایسته آن هستند نمی رسند و نان خوب به دست مردم نمی رسد.

امیر دهان در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: تحلیل قیمت نان مدت هاست که انجام می شود و از سال گذشته چندین بار این تحلیل به دلیل افزایش قیمت اقلام مورد استفاده در نانوایی مانند خمیر انجام شده است. ، ماشین آلات ، ابزار. “سلامت ، دستمزد کارگران و هزینه های آب ، برق و گاز تغییر کرده است.

وی افزود: اگرچه از سال گذشته ما آنالیز و لیست قیمت نان را در اختیار کارکنان مربوطه قرار داده ایم اما تاکنون هیچ اقدامی از سوی مسئولان برای افزایش قیمت نان انجام نشده است.

رئیس اتحادیه نانوایان اهواز با بیان اینکه کارمندان همیشه یک سال پس از ارائه تجزیه و تحلیل قیمت اقدام کرده اند ، گفت: آخرین لیست قیمت مصوب قیمت نان در سال 1998 تصویب شد و این لیست قیمت نیز به کارمندان مربوطه ارائه شد 1997

دهان با اشاره به وضعیت قیمت نان در استان اصفهان اظهار داشت: قیمت هایی که به دنبال قیمت نان بودیم نوامبر سال گذشته در اصفهان معرفی شد.

وی گفت: “قیمت واقعی نان دو برابر قیمت فعلی است.” – اگر بخواهیم قیمت واقعی نان را بررسی کنیم ، باید قیمت نان 100 درصد افزایش یابد تا نانوا بتواند قیمت کار خود را پرداخت کند ، در غیر این صورت باید این کار را انجام دهد. “در مواردی که در نانوایی استفاده می شود ، مانند استفاده از کارگران باتجربه یا ماشین های درجه یک صرفه جویی کنید.

بیشتر بخوانید  آخرین خبر از سوء قصد به جان امام جمعه اصفهان

رئیس اتحادیه نانوایان ، اهواز ، گفت: “اگر ما می خواهیم نانوایان رونق بگیرند ، باید تجزیه و تحلیل قیمت ارائه شده توسط اتحادیه اعمال شود. تجزیه و تحلیل ما کشته می شود و درصدی را که برای سال گذشته برای این سال مناسب است در نظر می گیریم.

دهقان گفت: “لیست قیمت به درد ما و مردم نخواهد خورد ، زیرا نانوایان به آنچه شایسته آن هستند نمی رسند و نان خوب به دست مردم نمی رسد.”

وی گفت اگرچه وقتی کالای نانوا در نظر گرفته می شود ، قیمت کالاها سالانه افزایش می یابد ، اما او مجبور است چندین سال با این تعرفه امرار معاش کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید