قیمت هر کیلوگرم گوشت خوک 60 هزار تومان! / آیا سرو گوشت خوک در رستوران درست است؟


به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، معاون محیط زیست و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: شنیده ها حاکی از آن است که گوشت خوک به صورت گسترده در رستوران ها سرو می شود.

در روزهای گذشته یکی از خبرگزاری ها از شیوع مصرف گوشت خوک و سرو گوشت خوک در رستوران های تهران خبر داده بود. و در گفتگو با یکی از رستوران داران مدعی شد که گوشت خوک را کیلویی 60 هزار تومان می فروشد.

حسن اکبری معاون محیط زیست و تنوع زیستی گفت: گاهی تخلفات زیادی در رستوران ها از جمله خرید و فروش گوشت حیوانات وحشی صورت می گیرد که نمی توان آن را تکذیب کرد اما برخی از این اخبار شایعه است. سرو گوشت خوک به مقدار زیاد در رستوران ها

وی افزود: یگان حفاظت محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست توسط محیط بانان در دنیای واقعی و با کمک پلیس فتا در فضای مجازی از محیط زیست کشور حفاظت و صیانت می کند. متخلفین بلافاصله پس از شناسایی

معاون محیط زیست و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اما باز هم اگر کسی اطلاعاتی در مورد سرو یا خرید و فروش گوشت حیوانات نامتعارف مانند گوشت خوک یا… در رستوران یا هر جای دیگر دارد با شماره 1540 تماس بگیرد سازمان حفاظت محیط زیست با متخلفان برخورد خواهد کرد. بلافاصله. مستقیما.

<п>اعلامیه قیمت هر کیلوگرم گوشت خوک 60 هزار تومان! / آیا سرو گوشت خوک در رستوران درست است؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

بیشتر بخوانید  واکنش وزارت بهداشت به مضروب شدن پرستار یاسوجی

دیدگاهتان را بنویسید