قیمت هر کیلوگرم گوشت خوک 60 هزار تومان! / آیا سرو گوشت خوک در رستوران درست است؟



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، معاون محیط زیست و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: شنیده ها حاکی از آن است که گوشت خوک به صورت گسترده در رستوران ها سرو می شود.

در روزهای اخیر یکی از خبرگزاری ها از شیوع خوردن گوشت خوک و سرو گوشت خوک در رستوران های تهران خبر داده است. و در گفت و گو با یکی از رستوران داران مدعی شد که گوشت خوک را کیلویی 60 هزار تومان می فروشد.

حسن اکبری معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: گاهی تخلفات متعددی در رستوران ها از جمله خرید و فروش گوشت حیوانات وحشی صورت می گیرد که نمی توان آن را تکذیب کرد اما برخی از این اخبار شایعه است. سرو گوشت خوک به مقدار زیاد در رستوران ها

وی افزود: یگان حفاظت محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست حفاظت و حفاظت از محیط زیست کشور را توسط دوستداران محیط زیست در دنیای واقعی و با کمک پلیس فتا در فضای مجازی انجام می دهد. متخلفان بلافاصله پس از شناسایی

معاون محیط زیست و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اما باز هم اگر کسی اطلاعاتی در مورد سرو یا خرید و فروش گوشت حیوانات غیر متعارف مانند گوشت خوک یا… در رستوران ها یا هر جای دیگر دارد باید با شماره تلفن 1540 تماس بگیرد. سازمان حفاظت محیط زیست بلافاصله با متخلفان برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  تحلیل سفر سلطان عمان به عربستان سعودی / پروژه الدقام چیست؟ خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید