قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران +جدول



آنچه دیگران می خوانند:

قیمت مسکن در سال های اخیر روند افزایشی داشته است قیمت خانه این امر باعث شد تا افراد زیادی برای زندگی به حومه شهر بروند قیمت خانه این امر مشکلات زیادی را برای مستاجرین ایجاد کرد، آن هم با افزایش چشمگیر قیمت خانه خرید خانه باید یکی از مهمترین اتفاقات زندگی شما باشد. جزئیات فرآیند در زیر قیمت خانه ما می خوانیم.

بر اساس مشاهدات میدانی در مناطق مختلف تهران، بسته به ساختمان های اطراف خانه و موقعیت آن، شاهد قیمت های متفاوتی هستیم. در این گزارش موردی از قیمت آپارتمان از مناطق 22 گانه تهران با طول عمر بین یک تا 30 سال و متراژ بین 40 تا 200 متر را گردآوری کردیم.

توجه داشته باشید قیمت ها در میادین به تومان تقریبی است زیرا قیمت مسکن در تهران بسته به نوع ساختمان، امکانات، خیابان یا مالک متفاوت است.

بانک ها قصد فروش وجوه مازاد را ندارند

مصطفی کولی حسروی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک در گفت و گو با خبرنگار گستره نیوز، گفت: فردی می خواست مادرش را بفروشد اما مردم به او می گفتند نمی توانی مادرت را بفروشی. آن شخص مدعی شد که به آنها گفتم قیمت را نخرید. مازاد املاک بانکی هم همینطور است. ما دارایی های مازاد را به اسرائیل نمی فروشیم. می خواستیم این ملک را به هموطنان خود بفروشیم. بانک ها عمداً قیمت های نجومی تعیین می کنند تا در نهایت فروخته نشود. پزشکی قانونی قیمت بالای املاک را تعیین می کند. قیمت دارایی های مازاد بانک ها به گونه ای است که متقاضی وجود ندارد. اگر بخواهند بفروشند باید در قیمت ها تجدید نظر کنند. در غیر این صورت به راحتی می توان به مردم گفت که قصد فروش نداریم.

بیشتر بخوانید  پرسپولیس مقابل ذوب آهن با 5 غایب آغاز شد

کولی خسروی بیان کرد: سرمایه گذاری و ساخت و ساز متوقف شده است. بانک ها در این منطقه ورودی زیادی ندارند. تمام دارایی های خالی کشور متعلق به بانک ها و موسسات است. مردم خانه خالی ندارند. مردم خانه های اضافی خود را برای کسب درآمد اجاره می دهند.


دیدگاهتان را بنویسید