قیمت مرغ در ماه رمضان 1401 افزایش یافت



به گزارش سلام نو به نقل از بازار، رئیس هیات مدیره مرغ و تخم مرغ استان تهران: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان مصرف تخم مرغ کاهش یافته و در نتیجه قیمت آن کاهش می یابد. نزول کردن.

نبی پور رئیس هیات مدیره مرغ و تخم مرغ استان تهران درباره عرضه تخم مرغ در ماه مبارک رمضان گفت: مصرف تخم مرغ بر خلاف کالاهایی مانند مرغ و گوشت در ماه مبارک رمضان به شدت کاهش می یابد. در 39 سال اخیر که در این زمینه فعالیت می کنم، می دانم که همیشه در ماه مبارک رمضان برای فروش مشکل داریم و به همین دلیل قیمت تخم مرغ در چند روز اخیر تا حدودی کاهش یافته است. از طرفی مصرف گوشت به خصوص مرغ در ماه رمضان افزایش می یابد.

وی افزود: میانگین فروش تخم مرغ در یک مرغداری که 21 هزار تن بود به زیر 20 هزار تن رسید. طی چند روز آینده مرغداران به صادرات تخم مرغ می آیند که دلیل آن کاهش مصرف است.

رئیس هیئت مدیره مرغ و تخم مرغ استان تهران در گفت و گوی تلفنی با رادیو گفتگو با بیان اینکه تولیدکننده نمی تواند در روزهایی مانند ماه رمضان تولید خود را کاهش دهد، اظهار کرد: تولیدکننده نتوانست در یک ماه مصرف مرغ را کاهش دهد. کشتارگاه تولید در اصل یک سیستم خطی است و بین دو هزار و 800 تا سه هزار تن در روز تولید می کنیم.

وی دوگانه بودن قیمت تخم مرغ را یکی از مشکلات تولیدکنندگان دانست و بیان کرد: مشخص نیست که باید قیمت دستوری، مصوب و مخالف داشته باشیم.

بیشتر بخوانید  قاضی زاده هاشمی: دنیا حداقل ۳ تا ۵ سال با پدیده کرونا درگیر است

نبی پور درباره قیمت مرغ نیز گفت: بر اساس تجربه این ماه مبارک رمضان، قیمت مرغ در ماه مبارک همیشه افزایش داشته است و این موضوع امسال نیز صادق است زیرا مصرف مرغ در خانواده ها افزایش می یابد. به شدت.”

دیدگاهتان را بنویسید