قیمت مرغ جدید هفته آینده تعیین می شود/ آیا قیمت مرغ در راه است؟


به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب نیوز، حبیب اسداله نژاد، مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران با اشاره به افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر و افزایش قیمت هر کیلوگرم مرغ، اظهار داشت: در این راستا قیمت مرغ در روزهای اخیر افزایش یافته است. در مرغ فروشی استان 42 تا 43 هزار تومان است که تقریباً قیمت مجاز این محصول است. محصولی است اما با قیمت کل تولید حدود 6 تا 7 هزار تومان فاصله دارد.

اسداله نژاد با اشاره به اینکه قیمت تولید هر کیلوگرم مرغ زنده در حال حاضر حدود 50 هزار تومان است افزود: دولت در هفته آینده (19 شهریور) قیمت مرغ را بازنگری و اعلام خواهد کرد.

این فعال بخش خصوصی بیان کرد: بر این اساس قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده بیش از 50 هزار تومان است که آنالیز آن پیشنهاد و برای تصمیم گیری به وزارت جهاد ارسال شده و قیمت مرغ گرم نیز بر روی خواهد بود. بازار. . بیش از 70 هزار تومان. می دانیم که شرایط مردم مساعد نیست و این افزایش قیمت ها تأثیر منفی بر ذخایر خانوار و مصرف سرانه مرغ در کشور دارد، اما مشکل اینجاست که تولیدکنندگان نیز متحمل ضرر و زیان سنگینی شده اند. تا حدی که متحمل خسارات سنگینی شده اند. . تحت تاثیر. این معضل 45 روز گذشته در کشور و تداوم زیان تولیدکننده و مزیت تولید، اشتغال و سرمایه گذاری و مرغداری را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

اسداله نژاد تاکید کرد: در چنین شرایطی دولت باید با اصلاح یارانه ها از مردم حمایت کرده و به مردم کمک کند که یکی از آنها تهیه فاکتور الکترونیکی برای خرید محصولات پروتئینی است و یقینا یارانه مالی نیز ارائه خواهد شد. مرغ را روی میز نگذارید و ایمنی غذا در خطر است

بیشتر بخوانید  دستمزد طارمی در میلان | حقوق مهدی طارمی در میلان

این فعال بخش خصوصی به سخنان وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود: آقای ساداتی نژاد بیان کردند که باید از واحدهای تولیدی حمایت شود و واحد تولیدی حتی در دو ماه گذشته خیریه نبوده و اکنون تنها بخشی از آن است. یارانه ها از جیب مرغدار پرداخت می شود و صنعت تن ماهی توان پرداخت چنین هزینه ای را ندارد.

کاهش میزان جوجه کشی

اسداله نژاد در قسمت دوم سخنان خود به کاهش جوجه ریزی در ماه های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: میزان جوجه کشی بر اساس مصوبه و رهاسازی (میزان جوجه ریزی که به طور قطعی انجام شده و در سامانه دامپزشکی ثبت می شود) است. ممکن است. . . 123 میلیون قطعه 108 میلیون قطعه، تیرماه 91 میلیون و 280 هزار قطعه و مرداد 90 میلیون و 720 هزار قطعه بوده است. تعداد شیرها در شهریور 64 میلیون و 600 هزار بوده که یک هشدار است. و خبر خوش با کاهش 30 درصدی تولید که می تواند زنگ خطر جدی برای تهدید منافع تولید، اشتغال و امنیت غذایی باشد، منتقل نمی شود.

اعلامیه قیمت مرغ جدید هفته آینده مشخص می شود/ قیمت مرغ می آید؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

<п>اعلامیه قیمت مرغ جدید هفته آینده مشخص می شود/ قیمت مرغ می آید؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید