قیمت مرغ جدید هفته آینده تعیین می شود/ آیا قیمت مرغ در راه است؟


به گزارش سلام نو به نقل از آفتاب نیوز، حبیب اسداله نژاد، مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران، با اشاره به افزایش قیمت مرغ طی روزهای اخیر، قیمت هر کیلوگرم مرغ را افزایش داد. در فروشگاه مرغ در استان 42 تا 43 هزار تومان است که تقریباً قیمت مجاز این محصول است. محصولی است اما با قیمت کل تولید حدود 6 تا 7 هزار تومان فاصله دارد.

اسداله نژاد با اشاره به اینکه قیمت تولید هر کیلوگرم مرغ زنده در حال حاضر حدود 50 هزار تومان است افزود: دولت در هفته آینده (10 شهریور) قیمت مرغ را اصلاح و اعلام خواهد کرد.

این فعال بخش خصوصی بیان کرد: بر این اساس قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده بیش از 50 هزار تومان است که تحلیل آن پیشنهاد و برای تصمیم گیری به وزارت جهاد ارسال شد و قیمت مرغ گرم در بازار خواهد بود. بیش از 70 هزار تومان. می دانیم که شرایط مردم مساعد نیست و این افزایش قیمت ها بر ذخایر خانوارها و مصرف سرانه مرغ در کشور تاثیر منفی می گذارد، اما مشکل اینجاست که تولیدکنندگان نیز متحمل ضرر و زیان سنگینی شده اند و تا حد زیادی متحمل ضرر و زیان سنگین شده اند. تحت تاثیر. با این معضل 45 روز اخیر در کشور و تداوم زیان تولیدکنندگان و مزیت های تولیدی، اشتغال و سرمایه گذاری و مرغداری زمینی تحت الشعاع قرار خواهد گرفت.

اسداله نژاد تاکید کرد: در چنین شرایطی دولت باید از مردم حمایت کرده و با اصلاح یارانه ها به مردم کمک کند که یکی از این موارد تهیه صورتحساب الکترونیکی برای خرید محصولات پروتئینی است و یقینا یارانه مالی نیز ارائه خواهد شد. مرغ را روی میز نگذارید و ایمنی غذا به خطر می افتد

بیشتر بخوانید  تلف شدن ۱۴ فک خزری در سواحل مازندران -

این فعال بخش خصوصی به سخنان وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود: آقای ساداتی نژاد بیان کردند که باید از واحدهای تولیدی حمایت شود و واحد تولیدی خیریه نیست و در دو ماه گذشته و الان دقیقا بخشی از یارانه ها است. از جیب مرغداران پرداخت می شود و صنعت تن ماهی توان پرداخت چنین هزینه ای را ندارد.

کاهش نرخ جوجه کشی

اسداله نژاد در قسمت دوم سخنان خود به کاهش جوجه کشی در ماه های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: میزان جوجه ریزی بر اساس تایید و رهاسازی (میزان جوجه ریزی که قطعا انجام شده و در سامانه دامپزشکی ثبت شده است) در اردیبهشت ماه است. . 123 میلیون قطعه 108 میلیون قطعه، 91 میلیون و 280 هزار قطعه در تیرماه و 90 میلیون و 720 هزار قطعه در مرداد ماه بوده است. میزان دریچه ها در شهریور ماه تاکنون 64 میلیون و 600 هزار بوده که این یک هشدار است. و خبر خوش با کاهش 30 درصدی تولید که می تواند زنگ خطر جدی برای به خطر انداختن منافع تولید، اشتغال و امنیت غذایی باشد، منتقل نمی شود.

<п>اعلامیه قیمت مرغ جدید هفته آینده مشخص می شود/ قیمت مرغ می آید؟ اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید