مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قیمت عجیب و غریب کمترین مبلغ برای مراسم ختم در بهشت ​​زهرا را اعلام می کنیم

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، روح الله محسنی با بیان اینکه تعرفه خدمات در بهشت ​​حضرت زهرا(س) در شورای اسلامی شهر تهران بررسی و تصویب می شود، گفت: نزدیک به یک میلیون تا یک میلیون و دویست هزار تومان است.

وی افزود: و دو طبقه بالا امسال دو میلیون و پانصد هزار تومان است یعنی هر دو طبقه پنج میلیون تومان است و این طبقه قیمت قبری است که در سازمان بهشت ​​زهرا وجود دارد.

معاون عروجیان ادامه داد: منطقه 2 واقع در قطعه 200 تا 258 طبقه 14 میلیون و صد هزار تومان است. یعنی سه طبقه آن 42 میلیون و سیصد هزار تومان قیمت دارد. منطقه یک که از قطعه یک تا 112 است، یک طبقه 25 میلیون تومانی است. یعنی اگر قبر سه طبقه تحویل داده شود 75 میلیون تومان تمام می شود. این کف و سقف قیمت قبور ساماندهی بهشت ​​زهرا است.

محسنی در خصوص تفاوت قیمت قبور توضیح داد: اساس بنابراین هزینه دریافت قبور باید بیشتر باشد.

وی در خصوص اینکه مجوز دفن در یک اثر هنری با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می شود، گفت: یعنی آوردن آثار هنری. قسمت نام آوران باید شامل نامه شهردار تهران یا رئیس شورای اسلامی شهر تهران و نهادهایی مانند کمیته ملی المپیک باشد.

به گفته وی برای دفن در یگان های شهادت مجوز لازم است و باید از بنیاد حمایت از ایثارگران نیز نامه بیاورند. صالحین مراجعه کننده به ایثارگران و خانواده های جانبازان و والدین، همسر و فرزندان جانبازان نیز باید نامه ای از صندوق شهدا و امور ایثارگران دریافت کنند.

بیشتر بخوانید  تاریخ واریز سهام عدالت کمیته امداد و بهزیستی (مهر ۱۴۰۱) – ایران چطور

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *