مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قیمت طلا در انتظار مشخص شدن آینده خود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طلا زیر کانال ۱۷۸۰ دلار در نوسان است زیرا معامله گران از انجام معاملات بزرگ قبل از اعلام امشب سیاست های فدرال رزرو خودداری می کنند. از طرفی روسیه می گوید چهار تن طلا به شکل شمش و سکه خریداری کرده و این یعنی بسیاری از بانک‌ های مرکزی انتظارات تورمی از سال آینده دارند.

انتظارات تورمی بانک‌های مرکزی برای سال آینده می تواند بسیار بالا باشد و آنان به جهت کاهش ریسک‌های ناشی از تورم اقدام به خرید طلا کرده‌اند، این موضوع خبر بسیار مهمی برای طلاست زیرا موجب می‌شود چشم ‌انداز سال آینده طلا، چشم‌انداز مثبتی باشد و میل آنان به خرید طلا برای پوشش ریسک‌ های خود افزایش یابد که در نتیجه موجب افزایش قیمت طلا خواهد شد.

بالاخره روز فاند پذبری طلا فرارسید و اونس طلا امروز با فاندهای مهمی مواجه خواهد شد که شامل شاخص قیمت مصرف کننده انگلیس در ساعت ۱۰:۳۰، شاخص خرده فروشی آمریکا، شاخص قیمت مصرف کننده کانادا، شاخص تولیدی نیویورک هرسه در ساعت ۱۷:۰۰، جلسه بانک‌مرکزی آمریکا در ساعت ۲۲:۳۰ و کنفرانس مطبوعاتی بانک مرکزی آمریکا در ساعت ۲۳:۰۰ از ترافیک امروز بازارهای جهانی به خصوص طلا خواهد بود.

با نشست امشب فدرال رزرو قصد دارد تا سرعت خرید دارایی‌ ها را افزایش دهد لذا بسیاری از معامله‌ گران از دارایی‌ های پر نوسان مانند سهام و رمزارزها دوری کردند که این موضوع نیز می تواند از افزایش قیمت طلا حمایت کند.

صرافی کوین‌ بیس گفته که سیاست ‌های اتخاذ شده در هفته‌ های آینده می تواند به شدت بر شرایط بازار رمزارزها موثر باشد تا بیت کوین در کانال ۴۷۹۰۰ قرار گیرد اما دوج‌کوین خلاف جهت بازار حرکت کرد‌ زیرا ایلان ماسک گفته کمپانی تسلا بزودی قابلیت خرید محصولات به کمک دوج‌ کوین را فعال خواهد کرد؛ این موضوع باعث شد دوج‌کوین به ۱۸ سنت برسد.

بیشتر بخوانید  فساد مالی در فولاد مبارکه؛ مجلس گزارش تفحص را پیگیری می‌کند

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *