قیمت زعفران در بورس کالا نیاز به استاندارد سازی و شفافیت دارد – اخبار از خراسان رضوی – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب مشهد مقدسجواد فلاح امشب در جلسه ای با موضوع زعفران در اتاق بازرگانی مشهد اظهار داشت: وقتی می گوییم قیمت نفت کاهش یافته یا افزایش یافته است ، می بینیم که این تغییرات در بورس اوراق بهادار نیز مثر است. در مورد زعفران امیدواریم که شاهد نوعی قیمت پایه باشیم.

رئیس بازار فیزیکی بورس کالای ایران خاطرنشان کرد: این قیمت گذاری می تواند مبنایی برای بازارهای جهانی باشد و صادرکنندگان ما می توانند بر این اساس با تولیدکنندگان خارجی تجارت کنند.

فلاح افزود: ما با وزارت جهاد کشاورزی جهاد کشاورزی و همچنین انبارها مشورت کرده ایم تا بتوانیم نوع خاصی از زعفران را به عنوان پایگاه در این منطقه در نظر بگیریم و بر این اساس انبارهای ما از بعد مجاز به تهیه هر نوع زعفران هستند سال بجز زعفران. “من ندارم.

وی با تأکید بر اهمیت اقتدار قیمت زعفران در بورس اوراق بهادار اظهار داشت: هدف اصلی قیمت گذاری پایه این است که بتوان زمینه رشد بازار را فراهم کرد و از طرف دیگر حلقه اتصال زنجیره مفید زعفران بود. .

رئیس بازار فیزیکی بورس کالای ایران تأکید کرد: ما تلاش زیادی برای پاسخگویی به روند فعلی بورس کالای ایران در زمینه پایه گذاری ظاهر زعفران انجام داده ایم و یکی از اقدامات در دستور کار روش تحویل کالاها.

فلاح گفت: انبارهای زعفران در این زمینه در بورس کالا مثالی است که در صورت عدم تأیید مشتری ، می توان زعفران را تغییر داد.

وی گفت: یکی دیگر از اقدامات حمایتی در این زمینه که با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و یکی از بانک ها برنامه ریزی شده است ، ارائه تسهیلات مبتنی بر زعفران است. تا حدودی خلا the را پر کنید. این طرح در طی فصل برداشت ، و زعفران کشاورز نیز به عنوان وثیقه استفاده می شود.

بیشتر بخوانید  یک بند در مورد مسجد نگارش سوم ابتدایی

رئیس بازار فیزیکی بورس کالای ایران گفت: مطالعات بین المللی نشان می دهد که توسعه معاملات زعفران کمک زیادی به تأمین مالی زنجیره زعفران و کمک به کشاورزان می کند.

انتهای پیام / 281 / ح

دیدگاهتان را بنویسید