قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف 18 مهر 1402


به گزارش سایت طلا؛در معاملات امروز (سه‌شنبه 18 مهر) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به 41 هزار و 209 تومان و نرخ حواله دلار نیز به 37 هزار و 463 تومان رسیده است.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری گذشته به 43 هزار و 435 تومان و نرخ حواله یورو نیز به 39 هزار و 486 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات با ثبات نسبت به روز کاری قبل، 11 هزار و 221 تومان ارزش‌گذاری شده و نرخ حواله درهم نیز 10 هزار و 201 تومان است.

قیمت ارز خدماتی

قیمت دلار خدماتی امروز سه‌شنبه ۱۸ مهر تا ساعت ۱۱ و نیم ۴۱ هزار و ۲۱۰ تومان اعلام شد. قیمت دلار خدماتی به‌این ترتیب تفاوتی با دیروز ندارد، اما براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا، قیمت یورو خدماتی امروز با افت ۱۲۵ تومانی به ۴۳ هزار و ۴۳۵ تومان تقلیل پیدا کرده است.

کاهش ارزش دلار و یورو در سامانه نیما

ارزش دلار و یورو امروز سه شنبه در سامانه نیما کاهش یافت.

امروز سه شنبه (۱۸ مهر) هر دلار در بازار نیما ۳۷۱ هزار و ۲۶۰ ریال خریداری و ۳۷۴ هزار و ۶۳۲ ریال فروخته شد. هر یورو هم در این بازار ۳۹۱ هزار و ۳۱۰ ریال خرید و ۳۹۴ هزار و ۸۶۴ ریال فروخته شد.

هر پوند انگلیس هم ۴۵۳ هزار و ۸۳ ریال خرید و ۴۵۷ هزار و ۱۹۸ ریال فروخته شد.

بیشتر بخوانید  بازیگر سریال جومونگ درگذشت | سرطان این بار او را امان نداد

هر لیر ترکیه هم به ترتیب ۱۳ هزار و ۳۹۸ و ۱۳ هزار و ۵۲۰ ریال خرید و فروش شد.

هر یوان چین هم ۵۱ هزار و ۸۹ ریال خرید و ۵۱ هزار و ۵۵۳ ریال فروخته شد.

کاهش ارزش دلار و يورو در سامانه سنا

ارزش دلار و یورو امروز در سامانه سنا کاهش یافت.

امروز سه شنبه (۱۸ مهر)، هر دلار در بازار سنا ۴۰۸ هزار و ۳۸۶ ریال خریداری و ۴۱۲ هزار و ۹۵ ریال فروخته شد. هر یورو هم، ۴۳۰ هزار و ۴۴۱ ریال خرید و ۴۳۴ هزار و ۳۵۰ ریال فروخته شد.

هر پوند انگلیس هم، ۴۹۸ هزار و ۳۹۲ ریال خرید و ۵۰۲ هزار و ۹۱۸ ریال فروخته شد.

هر لیر ترکیه هم ۱۴ هزار و ۷۳۸ ریال خرید و ۱۴ هزار و ۸۷۲ ریال فروخته شد. هر یوان چین هم ۵۶ هزار و ۱۹۸ ریال خرید و ۵۶ هزار و ۷۰۸ ریال فروخته شد.

درهم امارات عربی متحده هم ۱۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال خرید و ۱۱۲ هزار و ۲۱۱ ریال فروخته شد.

کاهش نرخ رسمي پوند و يورو بانک مرکزی

امروز پنج شنبه، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۹ ارز افزایش و نرخ ۱۹ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارز‌ها ثابت ماند.

بانک مرکزی امروز سه شنبه (۱۸ مهر)، نرخ هر پوند را ۵۱ هزار و ۲۵۷ ریال، یورو را ۴۴ هزار و ۲۶۸ ریال، لیر ترکیه را یک هزار و ۵۱۶ ریال و یکصد دینار عراق را ۳ هزار و ۲۰۹ ریال اعلام کرد.

بیشتر بخوانید  بالسینی: انتظارات من در بازی های المپیک ثبت شده است / 8 سال پیش من "بازی های المپیک 2020" را روی کتاب و دفتر خود نوشتم

بر این اساس نرخ رسمی دلار کانادا و یکصد ین ژاپن افزایش و نرخ لیر ترکیه، پوند، یورو کاهش یافت.

نرخ رسمی ریال قطر و درهم امارات متحده عربی هم بدون تغییر باقی ماند.


دیدگاهتان را بنویسید