قیمت خودرو پنجشنبه 6 بهمن



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: قیمت صفر داخلی خودرو در روز پنجشنبه 15 بهمن 1401 طبق آمار و قیمت روز سایت داور تغییر یافت.

قیمت خودرو در سایت ها و مراکز خرید و فروش خودرو این روزها با نوسانات و نوسانات زیادی همراه است. بررسی ها نشان می دهد قیمت خودرو در روزهای اخیر با نوساناتی همراه بوده است.

در زمان نگارش این گزارش قیمت خودروی داخلی در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید در ابتدای سال جاری رکورد قیمت جدیدی را به نام خود ثبت کرد. اما اکنون این خودرو در کمتر از یک سال 100 میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

پراید 111 که تولید آن مدت ها متوقف شده بود، دیروز کانال را شکست و وارد محدوده 300 میلیون تومان شد. اما به کانال 200 میلیون تومانی بازگشت. حال این خودرو صبح امروز با دو میلیون تومان کاهش نسبت به روز گذشته در محدوده 295 میلیون تومان فروخته شد. پراید 131 نیز امروز با قیمت 283 میلیون تومان عرضه می شود.

سهم وزن اتوماتیک که این روزها با افزایش قیمت قابل توجهی همراه است در روزهای اخیر با نوساناتی همراه بوده است. این خودرو امروز در بازار با قیمت 775 میلیون تومان خرید و فروش شد.

پژو 207 اتوماتیک 775 میلیون تومان قیمت قطعی داشت.

دانای معمولی امروز به نرخ 605 میلیون تومان رسیده است.

پژو پارس اتوماتیک که در روزهای گذشته جهش قیمتی بسیار زیادی را تجربه کرده بود، امروز پنج میلیون تومان ارزان شد و در بازار خودروهای داخلی به قیمت 595 میلیون تومان رسید.

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

قیمت خودرو

قیمت خودروهای محبوب

در این میان این سوال مطرح می شود که خودروهای پرطرفدار ایرانی امروز با چه قیمتی معامله می شدند؟

تیبا هاچ بک پلاس که یکی از خودروهای پرطرفدار این روزها است، صبح امروز چهارشنبه 312 میلیون تومان قیمت داشت.

قیمت پژو 206 تیپ 2 که در روزهای گذشته با کاهش قیمت مواجه شده بود، امروز شش میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و با نرخ 458 میلیون تومان به فروش می رسد. تیپ 5 این مدل پژو نیز پنج میلیون تومان ارزان شد و به قیمت 495 میلیون تومان رسید.

کوئیک که جایگزین پراید و مختص اقشار متوسط ​​جامعه است در چند روز گذشته رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد و وارد کانال جدیدی شد. قیمت این خودرو با چهار میلیون تومان کاهش به 305 میلیون تومان رسید.

این در حالی است که شاهین جی که در ماه های گذشته به مرز 600 میلیون تومان رسیده بود، امروز با قیمت 500 میلیون تومان هفت میلیون تومان ارزان شد. به نظر می رسد مناقصه کالایی شاهین توانسته از قیمت بازار این خودرو عبور کند و عرضه و تقاضا را به نقطه تعادل برساند. اما روند صعودی بازگشته است.

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

اسد کرمی، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران تهران در گفتگو با تجارت نیوز، گفت: از 10 روز گذشته که نرخ دلار دوباره افزایش یافت، قیمت خودرو به شدت افزایش یافته است. اما پس از گذشت چند روز بازار دیگر واکنشی به افزایش نرخ دلار نشان نداد و با افزایش قیمت دلار، قیمت خودرو افزایش نیافت.

بیشتر بخوانید  ورود کاروان نظامی روسیه به اوکراین / فیلم

وی افزود: به نظر می رسد روند قیمت ها در بازار تا پایان سال بی نظم باشد. پیش بینی می شود در آستانه عید روند افزایشی را تجربه کنیم.


دیدگاهتان را بنویسید