قیمت خودرو پنجشنبه 21 بهمن در بازار



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: بر اساس معاملات امروز (21 بهمن 93) قیمت خودرو در بازار آزاد با میانگین کاهش یک میلیون تومانی نسبت به آخرین معاملات دیروز مرتبط است.

آخرین قیمت خودروهای وارداتی در بازار

همچنین بر اساس مشاهدات میدانی، قیمت خودروهای خارجی در کشور با نوسانات جزئی قیمت همراه است.

قیمت خودرو

پژو 206 تیپ پنج با برگشت قیمت 11 میلیون تومان امروز 319 میلیون تومان معامله شد.

قیمت سمند LKS امروز بدون تغییر با قیمت 272 میلیون تومان به فروش می رسد.

خودروی دنا معمولی که هفته گذشته مدام در حال رشد بود امروز با کاهش یک میلیون تومانی با نرخ 365 میلیون تومان معامله می شود.

پراید 111 که دیروز یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت، امروز 4 میلیون تومان دیگر عقب نشینی کرد و با نرخ 184 میلیون تومان معامله شد و پراید 131 که دیروز 2 میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد، یک میلیون دیگر کاهش یافت. تومان امروز و هم اکنون با نرخ 170 میلیون تومان خرید و فروش می شود، اما پراید 151 که دیروز با نرخ 164 میلیون تومان معامله می شد، امروز با 2 میلیون تومان رشد به 166 میلیون تومان رسید.

تیبا معمولی امروز با افت قیمت 2 میلیون تومانی مواجه شد و در حال حاضر 179 میلیون تومان معامله می شود و تیبا دو پلاس نیز با کاهش 3 میلیون تومانی به کاهش 183 میلیون تومانی دست یافته است.

دنده های ساینا امروز یک میلیون تومان افزایش دیگر را تجربه کردند و به قیمت 195 میلیون تومان رسیدند و دنده های کوییک با کاهش قیمت 2 میلیون تومانی با نرخ 192 میلیون تومان خرید و فروش می شود. قیمت کوییک آر با ۲ میلیون تومان کاهش هم اکنون با نرخ ۱۹۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود.

بیشتر بخوانید  شرکت‌های ایرانی آماده حضور در جام جهانی قطر


دیدگاهتان را بنویسید