مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قیمت خودروها از سال 1401 کاهش می یابد؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: امروز در جریان بازدید سرزده رئیس جمهور از پارکینگ و شرکت خودروسازی ایران خودرو 8 حکم صادر شد. ایران خودرو موظف شد بیش از دو هفته خودروهای سریالی را در پارکینگ نگهداری نکند. این در حالی است که بسیاری از فعالان بازار معتقدند در صورت اجرایی شدن دستور آقای رئیسی احتمالا از سال آینده به دلیل عرضه مناسب و سریع شاهد قیمت های واقعی و حتی کاهش در بازار خودرو کشور خواهیم بود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز در سفری از پیش اعلام نشده به ایران خودرو سفر کرد و در این سفر دستوراتی برای بهبود وضعیت تولید خودرو در کشور صادر کرد.

این سفر اعلام نشده در حالی انجام شد که قرار بود امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت هودرو عازم ارمنستان شوند.

مدیرعامل خودرو ایران از جامند بازدید کرد

به گزارش خبرنگار ایرنا، فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت شب گذشته از دفتر رئیس جمهور به جلسه ای دعوت و از وی خواسته شد تا این سفر به تعویق بیفتد.

بر این اساس وزیر صنعت، معدن و تجارت این سفر را به تعویق انداخت و مدیرعامل خودرو ایران به تنهایی به ارمنستان رفت و معاون رئیس جمهور نیز در سفر امروز رئیس جمهور حضور داشت.

گفته می شود این اقدام رئیس جمهور برای جلوگیری از هرگونه تغییر در روند کاری شرکت به دلیل سفر مقام معظم رهبری انجام شده تا آیت الله رئیسی در جریان روند واقعی و فعلی ایران خودرو و بازدید از پیش اعلام نشده واقعی قرار گیرد. صنعت خودرو . .

بیشتر بخوانید  پاساژ معروف تهران پلمپ شد!

ذکر این نکته ضروری است که پس از این بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت مستقیماً به فرودگاه رفت و به ارمنستان سفر کرد.

خصوصی سازی ایران خودرو و سایپا

لغو تدریجی لاتاری خودرو از سال 1401

مدیرعامل خودرو ایران گفت: با دستور رئیس جمهور از سال آینده خودروها کمتر از دو هفته در پارکینگ ایران خودرو می مانند و به سرعت عرضه می شوند.

مهدی خطیبی گفت: هدف گذاری برای سال آینده تولید 750 هزار دستگاه خودرو در سال است و پس از آن حداکثر 40 هزار خودرو در کف ایران خودرو خواهد بود. بمانید از سال آینده دیگر خودرویی وجود ندارد.

مدیرعامل ایران خودرو افزود: در خصوص قرعه کشی نیز سعی می کنیم از سال آینده با افزایش تولید و عرضه به روش قرعه کشی پایان دهیم.

وی گفت: در یک ماه گذشته 100 دستگاه در روز افزایش تولید داشته ایم که با احتساب تولید قبلی به 2 هزار و 350 دستگاه در روز می رسد.

خطیبی افزود: در ایران خودرو حدود 82 هزار خودروی ما در کف کارخانه ماند و حدود 28 هزار خودرو را در کف کارخانه جمع آوری و وارد بازار کردیم.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *