مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قیمت خودروهای وارداتی چقدر است؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: دبیر انجمن واردکنندگان خودرو با بیان اینکه تعرفه واردات ماشین همانطور که قبلا گفته شد با توجه به قیمت اصلی ماشین و کل بلیت خودروها بین 700 میلیون تا 1.4 میلیارد تومان خواهد بود.

مهدی دادفر در خصوص سازوکار واردات خودرو اظهار کرد: تعرفه واردات خودرو مانند گذشته به ترتیب 55، 75 و 95 درصد است. بنابراین با توجه به مالیات بر ارزش افزوده 9 درصدی و کل ورودیه با نرخ ارز نیما می توان گفت که خودروهای وارداتی از 700 میلیون تا یک میلیارد و 400 میلیون تن قیمت خواهند داشت.

وی ادامه داد: به نظر می رسد سقف قیمت خودروهای وارداتی 20 هزار دلار و حجم موتور 2500 مترمکعب باشد.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو افزود: واردات خودرو به لحاظ تزریق محصولات به بازار می تواند بخشی از نیازها را برطرف کند. نکته اصلی این است که واردات نباید منحصراً به خودروسازان یا قطعه سازان داده شود، بلکه باید شرایطی فراهم شود که واردات را برای همه تسهیل کند.

وی گفت: خودروهای خارجی در رقابت با خودروهای داخلی نیستند. با توجه به کیفیت و قیمت خودروهای داخلی نمی‌توان گفت که خودروهای خارجی رقیب خودروهای داخلی هستند، اما در صورت اصلاح این سیاست، می‌توان امیدوار بود که خودروسازان فضای رقابتی را بپذیرند.» افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌های تولید و هزینه عرضه -ماشین های موثر


بیشتر بخوانید  تغییر چهره عجیب یک مرد بعد از اصلاح ریش‌هایش پس از ۳۰ سال!+ فیلم

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *