مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قیمت جدید و مصوب محصولات ایران خودرو اعلام شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


گروه صنعتی ایران خودرو پس از اخذ مجوز افزایش قیمت از ستاد تنظیم بازار، قیمت جدید و مصوب محصولات خود را با احتساب هزینه‌های مالیات، شماره گذاری، بیمه، عوارض و… برای آذر ۱۴۰۰ منتشر کرد.

در حال حاضر ارزان‌ترین محصول ایران خودرو پژو ۴۰۵ دوگانه سوز بوده و گران‌ترین این خودروساز هایما S۷ پلاس است. همچنین با توجه به عدم اعلام قیمت برخی خودرو‌ها مانند پژو ۲۰۷ i اتوماتیک، قیمت این دسته از محصولات در فهرست جدید ایران خودرو منتشر نشده است.

با توجه به بخشنامه منتشر شده از سوی ایران خودرو، احتمال آن بسیار است که در آینده نزدیک قیمت برخی خودرو‌های غایب در این لیست بزودی اعلام شود. همچنین بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار ارزان‌ترین محصول خانواده دنا، ۲۰۳ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان بوده و نسخه پایه رانا پلاس هم ۲۱۲ میلیون و ۲۴۷ هزار تومان قیمت گذاری شده است.


ارزان‌ترین نسخه خانواده سمند هم ۱۶۴ میلیون و ۷۳ هزار تومان است و نمونه پایه پژو ۲۰۷ i هم از این پس با قیمت ۲۰۶ میلیون و ۵۵۴ هزار تومان عرضه می‌شود. پژو پارس بنزینی هم که ارزان‌ترین نمونه خانواده پارس است، قیمت ۱۶۴ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان را دارد.

چهارشنبه هفته گذشته ستاد تنظیم بازار مجوز افزایش قیمت اکثر محصولات ایران خودرو و سایپا را صادر کرد و به این ترتیب، تمام خودرو‌هایی که با قیمت روز پیش فروش شده بودند، از این پس با اعداد اعلام شده برای مشتریان قبلی و متقاضیان فاکتور می‌شوند. همچنین سایپا هم مجوز افزایش قیمت محصولات خود را در همان چهارشنبه هفته گذشته دریافت کرد و حالا می‌بینیم که هر دو خودروساز توانسته اند تا به قیمت مدنظر خود برای عرضه محصولات نزدیک شوند.

بیشتر بخوانید  استوری تلخ ملیکا زارعی در واکنش به خبر قتل داریوش مهرجویی | خاله شادونه در شوک فرو رفت

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *