مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قیمت بیت‌کوین به اوج تاریخی خود نزدیک‌تر شد –

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو ه نقل از انتخاب، قیمت اتریوم، دومین رمزارز پرطرفدار جهان، در جریان داد و ستدهای روز دوشنبه بازار جهانی رکورد جدیدی ثبت کرد و همزمان بهای بیت‌کوین نیز حدود ۷ درصد افزایش یافت.

اتریوم که در حال حاضر ارزش بازار ۵۵۹ میلیارد دلاری را برای خود فراهم کرده، روز دوشنبه با رشد قیمت بیش از ۳ درصدی مواجه شد تا بهای آن برای نخستین بار به بیش از چهار هزار و ۷۰۰ دلار برسد.

قیمت هر بیت‌کوین نیز که با ارزش بازار هزار و ۲۴۵ میلیارد دلاری، بیشترین سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها را به خود اختصاص داده، روز دوشنبه بیش از ۶.۶ درصد افزایش یافت و به بالای ۶۶ هزار و ۱۳۰ دلار رسید و به رکورد ۶۶ هزار و ۹۰۰ دلاری خود در اواخر اکتبر گذشته نزدیک‌تر شد.

تحلیلگران بازار رمزارزها رشد اخیر قیمت‌ها را متاثر از اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو(بانک مرکزی ایالات متحده) می‌دانند که با پیش‌بینی پایداری نرخ بالای تورم طی یکسال آینده تورم اذعان کرد که با اعمال سیاست‌های پولی نمی‌توان برای حل مساله تورم استفاده کرد چرا که به باور او ریشه تورم فعلی در اقتصاد آمریکا ناشی از کمبود عرضه است. بر همین اساس، سرمایه‌گذاران انتظار خود از رشد قیمت‌ها را افزایش داده‌اند.

نرخ تورم سالانه آمریکا در ماه سپتامبر به ۵.۴ درصد رسیده که بالاترین سطح تورمی ثبت شده در این کشور طی ۱۳ سال اخیر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید  ارزش روز سهام عدالت تا ۱۸ آبان ۱۴۰۰ -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *