مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قیمت اتوبوس مهران اصفهان برای اربعین چقدر بود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


قیمت بلیط اتوبوس اصفهان – مهران منتشر شد

تشویق کننده: سازمان حمل و نقل و پایانه های مسافربری استان نرخ بلیت اتوبوس های VIP را 150 هزار تومان و اتوبوس های عادی را برای هر نفر از اصفهان تا مرز مهران 90 هزار تومان اعلام کرده است.

همچنین به گفته استاندار اصفهان، دستگاه های اجرایی استان اصفهان آمادگی خود را برای خدمت رسانی به زائران حسینی به منظور برگزاری هرچه باشکوه پیاده روی اربعین حسینی اعلام کرده اند.

عباس رضایی در پنجمین جلسه ستاد اربعین استان به ریاست استاندار اصفهان با حضور مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط گفت: سفر کنید.

استاندار اصفهان ادامه داد: بیش از 10 دفتر پلیس در استان اصفهان برای خدمات رسانی بهتر همه روزه تا ساعت 20 پاسخگوی زائران اباعبدالله الحسین(ع) خواهند بود.

وی افزود: در حال حاضر به دلیل استقبال بی نظیر زائران، بلیت تردد اربعین در این دفاتر صادر می شود که برای افرادی که برای اولین بار موفق به انجام این زیارت معنوی شده اند تا 12 آبان ماه و برای سفر با این کارت اعتبار دارد. مرزهای مهران، شلمچه، خسروی و چسابه. البته گذرنامه زائران نیز چاپ و تحویل آنها می شود.

رضایی افزود: پروازهای اصفهان – نجف نیز با افزایش 144 درصدی نسبت به سال گذشته با 44 پرواز رفت و 44 پرواز رفت و برگشت صادر شد که با توجه به افزایش تقاضا، حدود 15 هزار زائر از فرودگاه اصفهان به عتبات عالیات سفر خواهند کرد. هماهنگی های لازم انجام شده است.

استاندار اصفهان بیان کرد: سازمان حمل و نقل و پایانه های مسافربری استان قیمت اتوبوس های VIP را 150 هزار تومان و اتوبوس های عادی را 90 هزار تومان برای هر نفر از اصفهان تا مرز مهران اعلام کرد.

بیشتر بخوانید  آخوندها باید میلیاردر شوند !

وی همچنین گفت: خبرنگاران زائر نیز برای اولین بار با صدا و سیمای مرکز استان اصفهان همکاری می کنند تا اخبار و پوشش رسانه ای خوبی از این مراسم بزرگ و معنوی داشته باشند. همچنین برنامه های زنده کربلا برای حادثه دیدگان تهیه و پخش می شود. مردم اصفهان.»

رضایی تاکید کرد: بانک مرکزی 5 بانک عامل را برای تامین ارز مورد نیاز زائران در نظر گرفت که شعب منتخب آنها در اصفهان شناسایی شدند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: اورژانس برای خدمت رسانی به زائران حسینی اعلام آمادگی کرده است و مدارک آموزشی برای حفظ سلامت زائران در طول سفر توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تهیه و توزیع شده است اما نحوه دریافت آن از طریق رادیو و تلویزیون . .


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *