قوه قضائیه باید عاملان آسیب رساندن به مردم خوزستان را مجازات کند



آیت الله عبدالکریم فرحانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مردم خوزستان که همیشه در صف حمایت از نظام بوده اند ، اجازه نمی دهند ضدانقلاب از این فضا سو abuse استفاده کنند و از مردم می خواهم مطالبات خود را در فضای آرام و اطمینان حاصل کنید که مسئولان نیز در تلاشند تا مشکلات استان را حل کنند.

وی افزود: متأسفانه در روزهای اخیر دشمنان اسلام و عناصر ضدانقلاب سعی کرده اند از فضای مطالبه گر مردم در حومه شهر سو advantageاستفاده کنند و متأسفانه باعث کشته شدن چندین جوان در حومه شهر شده اند. این افراد در تلاشند مطالبه حقوق بشر را تحریف کنند و مردم از این شورش ها آگاه هستند و اجازه چنین سو ab استفاده هایی را نمی دهند.

آیت الله فرحانی گفت: پرچمدار تقاضا در دست جوانان انقلابی است که امیدوارند مدیریت این روند زمینه ای برای عدالت و رفع تبعیض در آب ، کشاورزی ، دامداری و مشاغل محلی فراهم کند. “

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: من از مأموران امنیتی در استان می خواهم که اقدامی جدی انجام دهند ، زیرا خانواده های کشته شدگان خواستار انتقام ظلم به این خانواده ها از طریق علما و مقامات استانی هستند ضدانقلاب “.

وی افزود: ما خواستار برخورد فوری قضایی با کسانی که این قساوت علیه جوانان ما را به ویژه در شادگان مرتکب شدند شدند ، زیرا خانواده های آنها نیز این درخواست را از ما دارند و انشاالله در کنار سایر خواسته ها ، دانشمندان استان حق خواهند داشت. نقش اصلی در این جستجو نیز هست.

بیشتر بخوانید  موبایل باز هم گران شد+ قیمت جدید انواع موبایل در ایران

پس از خشکسالی و استرس آبی در خوزستان ، گروهی از مردم ، عمدتا کشاورزان و دامداران ، به دلیل ترس از وضعیت دام و زمین های کشاورزی ، خواستار رهاسازی آب شدند که متاسفانه در میان آنها عروسک های دشمنان انقلاب اسلامی است. و باعث ایجاد عدم اطمینان در جامعه شود.

دیدگاهتان را بنویسید