قول جذاب سرمربی استقلال به هواداران پرسپولیس در آستانه هفته پایانی لیگ


پرسپولیس در شرایطی به مصاف پیکان می رود که بازی استقلال و سپاهان را نشان می دهد.

به گفته روزنو ، در فضای مجازی پرسپولیسی ها ادعا می کنند استقلال با تمام توان مقابل سپاهان بازی نمی کند اما کادرفنی و بازیکنان استقلال این مشکل را قبول ندارند و از جمله می گویند تیم آنها با قدرت شاگردان محرم نویدکی روبرو خواهد شد. .

استقلالی ها می گویند ما با پرسپولیس کاری نداریم و کدام تیم پیروز می شود ما برای لیاقت خودمان بازی می کنیم و انتقام شکست سپاهان را می خواهیم.

البته با همه این صحبت ها ، بازی با گل گهر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی برای فرهاد مجیدی و شاگردانش حساسیت بیشتری دارد اما دیروز وقتی با یکی از کارمندان استقلال صحبت کردیم ، او به همکار خود گفت:

شک نکنید تیم ما با تمام وجود مقابل سپاهان ظاهر می شود و ما فقط برای بردن و گرفتن هر سه امتیاز به مصاف این تیم می رویم. اگر پرسپولیس مقابل پیکان گلزنی کند ، آنگاه بازی استقلال و سپاهان حتی از قبل حساسیت بیشتری خواهد داشت.

مطمئناً سپاهان در صورت پیروزی در استقلال با سه گل و پرسپولیس که پیکان را به تساوی بکشد ، قهرمان می شود. در حالت دیگر ، اگر پرسپولیس به پیکان باخت ، آن وقت سپاهان با یک نتیجه استقلال را می برد و قهرمان لیگ بیستم می شود.

همه اینها ، تا زمانی که سرنوشت جام در دست شاگردان گل محمدی باشد و اگر آنها با هر نتیجه ای از سد پیکان عبور کنند ، هیچ تأثیری در استقلال و سپاهان نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید  آدامسی که با کرونا مبارزه می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید