مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قهرمان سینمای ماورایی کاپیتان مارول 2019

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


اگر فیلم های فانتزی و اکشن تماشا کرده اید، احتمالا سوپرمن را تماشا کرده اید. کاپیتان مارول او ممکن است همان سوپرمن باشد، اما از جنس مخالف. یک دختر ابرقهرمان با توانایی های خارق العاده. تنها تفاوت این دو ابرقهرمان در این است کاپیتان مارول آنها در یک تصادف به قدرت های ماوراء طبیعی دست می یابند.

این شخصیت قهرمان با قدرت های بی نظیر اولین بار در سال 1968 در مجموعه ای از کمیک های مارول کامیکس به نام Mrs ظاهر شد. مارول. داستانی مصور از ابرقهرمانان مارول کم کم و پس از سالها تا کاپیتان مارول او نام خود را تغییر داد و به عنوان یکی از قدرتمندترین و بزرگترین قهرمانان زن انتقام جویان شناخته شد.

زنی که خلبان نیروی هوایی ایالات متحده است پس از حادثه ای که برایش رخ داد، DNA او با افراد فضایی ارتباط برقرار می کند و ویژگی های خاصی را در او ایجاد می کند که برخی از آن ها مانند گلوله های انرژی، خنثی سازی جاذبه، پرواز، سرعت و … است که او را در فیلم های کاپیتان مارول منحصر به فرد کرده است.

اکنون خلبان لارسون دنورز در حال تبدیل شدن به مرد حقیقت و عدالت و پلی بین زمین و جهان است و همیشه در تلاش است تا خوبی های خود را افزایش دهد و گسترش دهد و از عیوب خود بکاهد. کوین فایگی، مدیر استودیوی مارول، توانایی بازیگر مارول در برقراری تعادل بین شخصیت انسانی و ابرقهرمان کاپیتان مارول را یکی از دلایل اصلی ذکر کرد.

کاپیتان مارول

فیلم کاپیتان مارول او با شخصیت پردازی درست و قهرمانی در فیلم توانست این فیلم را به فیلمی سودآور تبدیل کند. این فیلم به تماشاگر اجازه نمی دهد یک لحظه قهرمان اصلی داستان را قرار دهد و خود را در آن صحنه ها تصور کند، شاید دلیل اصلی موفقیت این فیلم همین باشد.

بیشتر بخوانید  آیا دستگیری محمود شهریاری صحت دارد ؟

تبدیل شدن خلبان، لارسون دنور، به یک ابرقهرمان دوست داشتنی و بامزه که بسیار قدرتمند نیز هست، می تواند دلیل دیگری برای موفقیت باشد. کاپیتان مارول دانستن. این تجربه نیز به نظر می رسد از مرد آهنی است که از ساخت یک فیلم بیهوده بدون صحنه های خنده دار اجتناب می کند. در این فیلم مارول با خلق صحنه های کمیک از طریق فیلم و نیفتادن به گودال مرد آهنی سعی در حل این مشکل داشت.

فیلم بیست و یکم شرکت مارول به کارگردانی آنا و رایان فلک، با بازی بری لارسون، ساموئل ال. ساخته جکسون، بن مندلسون، جود لاو و غیره. 8 مارس 2019 در ایالات متحده به صورت سه بعدی نشان داده شده است.

پس از انتشار، اکثر بینندگان نظرات مثبت و گیرایی در مورد بازی و جلوه های ویژه بری لارسون داشتند. نظرات منتقدان درباره این فیلم در یک جمله خلاصه می شود: «فیلم سرگرم کننده و لذت بخشی بود». این فیلم پس از اکران عمومی توانست به فروش 1.1 میلیاردی دست پیدا کند و دومین فیلم پرفروش سال 2019 شود، ضمن اینکه قیمت خود فیلم 152 میلیون دلار بود.

تا به امروز، کاپیتان مارول دهمین فیلم پرفروش در بین فیلم های ابرقهرمانی و بیست و دومین فیلم پرفروش در کل تاریخ سینمای جهان است. برای تماشای کاپیتان مارول تنها کاری که باید انجام دهید تماشای سیستم لنز و تماشای این فیلم هیجان انگیز و تخیلی است.

حتی اگر از قبل کاپیتان مارول را نشناسید، برای تماشای این فیلم مشکلی نخواهید داشت زیرا داستان زندگی او به خوبی ارائه شده است و روند تبدیل شدن به یک ابرقهرمان و تمام رفتارها و توانایی های او به طور کامل برای شما توضیح داده شده است. تیم ده نفره انتقام جویان به قدری واضح توصیف شده است که شما به عنوان مخاطب این فیلم می توانید دیگر داستان های این دنیای ابرقهرمانان را به طور کامل دنبال و تماشا کنید.

بیشتر بخوانید  اگر این شرایط را دارید سریعا دوز سوم واکسن کرونا را بزنید!

اما یکی از نقاط ضعف این فیلم را می توان عدم ارتباط با گذشته این ابرقهرمان دانست که به همین دلیل بیننده با لارسون دنورز آشنا نمی شود. او در طول داستان تعلیق نیست و نیازی به کمک زیادی از سایر هم تیمی ها ندارد.

کاپیتان مارول

تماشای آنلاین فیلم و سریال این روزها به یک سرگرمی تبدیل شده است، اگر هنوز به این گزینه فکر نکرده اید، پیشنهاد می کنیم با کاپیتان مارول شروع کنید و با ثبت نام در لنز، این فیلم پرماجرا و هیجان انگیز را تماشا کنید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *