قهرمانی پرسپولیس را با یحیی و یک شماره ویژه تکرار کنید


تیم فوتبال پرسپولیس برای کسب پنجمین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر ، فقط دو امتیاز دیگر با کسب رکورد 67 امتیاز دیگر در تاریخ فوتبال باشگاهی فاصله دارد.

طبق گفته روزنو ، پرسپولیس پس از سه قهرمانی پیاپی به همراه گابریل کالدرون و سپس یحیی گلموهادی با هدایت برانکو ایوانکوویچ به سفر خود ادامه داد.

گل محمدی که از زمستان سال گذشته هدایت سرخپوشان را بر عهده داشت موفق شد با این تیم در مسیر قهرمانی باقی بماند.

نتایج یحیی در نیمه دوم سال گذشته پرسپولیس را به چهار قهرمانی متوالی رساند و با حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 ، این نشان می دهد که با جدایی برانکو او همچنان بر خواسته های خود برای قهرمانی های مختلف اصرار دارد.

این تیم در ادامه موفقیت خود ، سوپرجام فوتبال این باشگاه را با پیروزی مقابل تراکتور تبریز به کشور آورد تا خود را برای کسب سایر جام های باشگاهی آماده کند.

قهرمانی پرسپولیس را با یحیی و یک شماره ویژه تکرار کنید

با این وجود یحیی عادت به ترک جام حذفی ندارد و یک بار دیگر در ضربات پنالتی به استقلال تهران باخت ، درست مثل سال گذشته برای از دست دادن این جام.

سرخپوشان پایتخت که همچنان در هفته های پایانی لیگ برتر با سپاهان اصفهان در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی هستند ، خیلی زود با پیروزی 5 بر صفر مقابل ماشین سازی ، باخت به استقلال را فراموش کردند و مدعی پنجمین قهرمانی متوالی با 61 امتیاز بودند. و به دنبال اصطلاح “glat” بگردید. کلمه ای که قبلا در فرهنگ فوتبال باشگاهی ایران جایی نداشت و یحیی می خواهد با تکرار دستور سال گذشته به آن برسد.

بیشتر بخوانید  افزایش بیش از ۱۴ هزار واحدی شاخص کل بورس

اگر پرسپولیس از دو مسابقه دیگر 6 امتیاز کسب کند ، دوباره به 67 امتیاز می رسد تا فارغ از نتایج سایر مسابقات ، بتواند با همان تعداد امتیاز سال گذشته ، عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه این هفته در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تراکتور تبریز می رود. این تیم آخرین دیدار خود را در تاریخ 28 آگوست برابر پیکان تهران برگزار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید