قهرمانی شطرنج دانشجویان جهان ایران


به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان جهان با کسب مدال طلا برای تیم ایران و یک مدال طلا برای آرش داغی به پایان رسید.

تیم شطرنج دانشجویان ایران در مرحله پایانی مسابقات شطرنج دانشجویان جهان با 19 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و لهستان و آلمان با 18.5 و 17 امتیاز دوم و سوم شدند.

آرش داغی در دور نهم و پایانی با مهدی گلامی مساوی کرد و بدین ترتیب آرش ​​داغی با 7 امتیاز قهرمان و پسر طلایی شد. مهدی غلامی با 6.5 امتیاز چهارم و سوم شد.

مبینا علی نسب نیز با استاد بزرگ لهستانی برابر شد و 5.5 امتیاز کسب کرد. فرانسوی ها مقابل جینا پکتینت شکست خوردند و 5 امتیازی شدند و طناز عزلی با تساوی مقابل مجارستان با 4.5 امتیاز به کار خود پایان داد.

مهدی غلامی اوریمی، آرش داغلی، مبینا علی نسب، طناز ازلی و زینا پاک طینت به عنوان بازیکنان تیم ملی دانشجویان ایران در این مسابقات حضور داشتند.

لازم به ذکر است تیم ایران موفق شد در رشته برق آسا مسابقات شطرنج دانشجویان جهان به مقام نایب قهرمانی دست یابد.

مسابقات شطرنج قهرمانی دانشجویان جهان از 21 تا 27 شهریورماه در شهر آنتورپ بلژیک برگزار شد و این تیم را شادی پردر به عنوان تیم منتخب، رضا کاسم نژاد به عنوان تیم منتخب و محمد ابراهیم زاده به عنوان تیم منتخب همراهی کردند.

بیشتر بخوانید  پایگاه نیروهای آمریکایی در دیرالزور سوریه هدف حمله قرار گرفت

دیدگاهتان را بنویسید