قفل ماشین لباسشویی کودک را فعال و غیرفعال کنید


از قفل کودک در لباسشویی استفاده کنید


چگونه قفل ماشین لباسشویی کودک را باز کنیم به گزارش دلگرم: قفل کودک یکی از امکانات ماشین لباسشویی است که امروزه اکثر تولیدکنندگان در محصولات خود نصب می کنند. همچنین در بسیاری از مدل های قدیمی قفل کودک دیده می شود و در صورت نیاز از آن استفاده می شود. قفل کودک به محافظت از ماشین لباسشویی در برابر فشار کودک کمک می کند. سلامت ماشین لباسشویی در حین کار نیز تضمین می شود، استفاده از قفل کودک در ماشین لباسشویی به شما کمک می کند در صورت فشار دادن دکمه توسط کودک، آسیبی به روند کار و فعالیت ماشین لباسشویی وارد نشود. همچنین از آسیب یا آسیب دیدن ماشین لباسشویی جلوگیری می کند.

هنگامی که قفل کودک را در ماشین لباسشویی فعال می کنید، تمام دکمه ها غیرفعال می شوند و فقط دکمه پاور فعال است. همچنین لازم است بدانید که حتی پس از اتمام شستشو، قفل کودک غیرفعال نمی شود و کودک نمی تواند درب ماشین لباسشویی را باز کند. در این مرحله باید قفل کودک را غیرفعال کنید تا بتوانید ماشین لباسشویی را خالی کنید و همچنین دکمه های دیگر را فشار دهید. به طور کلی استفاده از قفل کودک در لباسشویی باعث افزایش ایمنی این دستگاه می شود و علاوه بر آسیب رساندن به کودک، ماشین لباسشویی نیز ایمن خواهد بود.همانطور که می دانید نحوه فعال و غیرفعال کردن قفل کودک لباسشویی متفاوت است. مارک های مختلف به همین منظور در زیر با نحوه فعال و غیرفعال کردن قفل کودک در 6 برند معروف ماشین لباسشویی آشنا شده ایم. دلگرم کننده باشید

1. ماشین لباسشویی سامسونگ قفل کودک را فعال و غیرفعال کنید

یک راه متداول برای فعال و غیرفعال کردن قفل رمزی در ماشین لباسشویی سامسونگ شما وجود دارد که مرحله به مرحله توضیح خواهیم داد: دکمه های دما و شستشو/چرخش را به طور همزمان به مدت سه ثانیه فشار دهید. نگه دارید و + را همزمان به مدت 3 ثانیه نگه دارید. دکمه های دما و چرخش را دوباره به مدت 3 ثانیه فشار دهید. با این سه مرحله ساده می توانید عملکرد قفل کودک را در ماشین لباسشویی سامسونگ فعال کنید. توجه داشته باشید که برای فعال یا غیرفعال کردن قفل ماشین لباسشویی کودک سامسونگ باید همان دکمه ها را مکرر فشار دهید و از فشار دادن دکمه های دیگر و امتحان راه حل های دیگر اکیداً خودداری کنید.

بیشتر بخوانید  شعب بانک کارآفرین در کرمانشاه به همراه آدرس و تلفن


نحوه استفاده از قفل کودک در لباسشویی

2. نحوه استفاده از قفل ماشین لباسشویی کودک ال جی

فعال و غیرفعال کردن ماشین لباسشویی قفل کودک ال جی در مدل های مختلف متفاوت است. در زیر به توضیح هر یک از این مدل ها و نحوه فعال و غیرفعال کردن قفل کودک می پردازیم: اگر ماشین لباسشویی شما دارای درب جلوی ال جی است، دکمه قفل کودک برای آن تعبیه شده است. با فشردن این دکمه می توانید قفل ماشین لباسشویی کودک را به مدت سه تا پنج ثانیه فعال و غیرفعال کنید. در برخی از ماشین‌های لباسشویی جدید ال‌جی با آبگرمکن هوشمند، باید دکمه Prewash/Lock را برای کودکان به مدت سه تا پنج ثانیه نگه دارید. در این صورت می توانید قفل کودک را فعال و غیرفعال کنید، در برخی از مدل های قدیمی ماشین لباسشویی ال جی دکمه قفل کودک وجود ندارد. برای فعال و غیرفعال کردن قفل کودک در این مدل ها می توانید همزمان دکمه های دما و گزینه را به مدت سه تا پنج ثانیه فشار دهید. این امکان وجود دارد که دکمه های شستشو و آبکشی در مدل های دیگر شما این را ببیند. برای فعال یا غیرفعال کردن قفل کودک می توانید این دو دکمه را به طور همزمان به مدت سه تا پنج ثانیه فشار داده و نگه دارید.

3. یاد بگیرید که از قفل کودک در ماشین لباسشویی استفاده کنید

اگر قفل کودک در ماشین لباسشویی با رسانه فعال باشد، کلید را روی صفحه ماشین لباسشویی خواهید دید. با این حال، در صورت مشاهده کد خطا، باید با تعمیرگاه مدیا واش برای رفع و تعمیر آن تماس بگیرید. نمایش داده نشده. مدل های مختلف ماشین لباسشویی راه حل های مختلفی برای فعال و غیرفعال کردن قفل برای کودکان دارند. در برخی از مدل ها، برای فعال و غیرفعال کردن قفل کودک، باید دکمه استارت را به مدت پنج ثانیه فشار دهید. در غیر این صورت می توانید دکمه RPM را به مدت نه ثانیه فشار دهید همچنین در برخی از مدل های دیگر ماشین لباسشویی می توانید دکمه های RPM و FINISHED را به مدت نه ثانیه به طور همزمان فشار دهید تا کودک قفل فعال و غیرفعال شود. توجه داشته باشید که نباید دکمه های اضافی را فشار دهید یا سعی کنید درب ماشین لباسشویی را به زور باز کنید.

بیشتر بخوانید  آدرس و شماره تلفن صرافی ها در قم


چگونه از قفل کودک در ماشین لباسشویی استفاده کنیم؟

4. چگونه می توان از قفل کودک در ماشین لباسشویی پاکشوما استفاده کرد؟

ماشین لباسشویی پاکشوما با شروع به کار با شنیدن صدای بوق قفل کودک خود را فعال می کند. بنابراین کد CL را در صفحه نمایش این ماشین لباسشویی مشاهده خواهید کرد. لطفا توجه داشته باشید که این پست در مورد قفل کودک است و ربطی به دستگاه معیوب ندارد. صورت را همزمان به مدت سه تا پنج ثانیه فشار دهید.

باید بخوانید:

5. قفل ماشین لباسشویی کودک زیمنس را فعال و غیرفعال کنید

نحوه فعال کردن قفل کودک در ماشین لباسشویی زیمنس بسیار آسان است. زیرا با فشردن همزمان دکمه های + و – به مدت سه ثانیه می توانید قفل کودک را فعال و غیرفعال کنید. توجه داشته باشید که حساسیت ماشین لباسشویی زیمنس بالاست و برای جلوگیری از آسیب دیدن برنامه شستشو باید قفل کودک را فعال کرد.

6. نحوه باز و قفل کردن قفل کودک در ماشین لباسشویی دوو

نحوه استفاده از قفل کودک در ماشین لباسشویی دوو با یک مرحله و با فشار دادن دکمه cl یا قفل کودک به مدت سه تا پنج ثانیه امکان پذیر است. اما برای غیرفعال کردن قفل ماشین لباسشویی Child Lock Doo می توانید یکی از سه راه حل زیر را انتخاب کنید.: دکمه های دما و گزینه را به طور همزمان برای سه تا پنج ثانیه فشار دهید. دکمه های تایمر خشک کردن و ذخیره سازی را به طور همزمان برای سه تا پنج ثانیه فشار دهید. دکمه چرخش و خشک کردن را به طور همزمان برای سه تا پنج ثانیه فشار دهید. در نظر داشته باشید که اگر هر سه مرحله بالا درب ماشین لباسشویی دوو را دوباره باز نکردند، باید با یک تکنسین تماس بگیرید تا مشکل را برطرف کرده و آن را برطرف کند. و به دنبال کمک حرفه ای باشید.

بیشتر بخوانید  لیست شعب بانک رفاه کارگران در بجنورد به همراه آدرس و تلفن

نتیجه گیری استفاده از قفل کودک در لباسشویی

تاکنون با نحوه استفاده از قفل کودک در انواع لباسشویی برخورد کرده اید; اما سوال اینجاست که برای استفاده از قفل کودک در ماشین لباسشویی های دیگر چه باید کرد؟ در این مقاله به برندهایی اشاره کردیم که معمولاً روشی خصوصی برای فعال کردن قفل کودک دارند. در بسیاری از برندها، روشن کردن قفل کودک با فشار دادن دکمه قفل کودک انجام می شود، علاوه بر این، قبل از اینکه به نحوه فعال کردن قفل کودک در ماشین لباسشویی خود نگاه کنید، بهتر است ابتدا بررسی کنید که آیا دستگاه شما این ویژگی را دارد یا خیر. استفاده از قفل کودک در ماشین لباسشویی از توقف ناگهانی ماشین لباسشویی جلوگیری می کند. همچنین به برنامه های شستشو آسیبی وارد نکنید.


دیدگاهتان را بنویسید