قطع مکرر برق و مشکل کم آبی در شهرستان خاش



ایسنا / سیستان و بلوچستان شهروندان هاش سیستان و بلوچستان شدیداً از عملکرد ضعیف وزارت نیرو به دلیل قطع مکرر و بدون وقفه برق و برنامه برق و مشکل کمبود آب در مناطق مختلف شهر شکایت دارند.

به گزارش ایسنا ، اگرچه روابط عمومی برق خاش برنامه ای را برای خاموشی های احتمالی اعلام می کند ، اما در این شهر شاهد چندین قطعی برق و به دنبال آن هر بار چندین ساعت قطعی هستیم.
مردم هاش می خواهند نماینده مجلس و فرماندار پیگیری کنند و اداره برق نیز پاسخگوی این مشکل باشد.

قطعی های مکرر برق در چهار ماه گذشته باعث آسیب جدی به وسایل برقی در خانه مردم و غذا و تجهیزات خانواده در مغازه ها و مغازه های شهری و روستایی شده است. او از مردم می خواهد که صبور باشند.

در شهر و در مناطق روستایی و عشایری هاش کاهش شدید ولتاژ وجود دارد و این مشکل گرفتگی فشار بیشتری را بر مردم وارد کرده است.

همچنین مردم این شهر ده ها سال است که با مشکل کم آبی و کم آبی دست و پنجه نرم می کنند. با این حال ، ما شاهد عملکرد ضعیف مقامات در زمینه تأمین آب آشامیدنی شهری ، روستایی و عشایری هستیم و مشخص نیست که مقامات ادارات خدمات ، مانند آب و برق ، برای مقابله با یک مورد مهم چه تدابیری را در نظر گرفته اند. وضعیت.

در شرایط سخت خشکسالی ، گرمای بی سابقه و اوضاع دشوار و دشوار تاج ، تأمین آب و برق باید به عنوان یک نیاز مهم مردم توسط مسئولان تلقی شود ، که متاسفانه سهل انگاری و بی کفایتی مدیران در این زمینه و مدیریت ضعیف در این استانداری. ما یک شهر هستیم

بیشتر بخوانید  رئیس مرکز موسیقی ملی رسانه: راه اندازی یک شبکه موسیقی در دستور کار نیست

آبرسانی به سایر مناطق روستایی و عشایری هاش برای مدت سی یا چهل روز و حتی بیشتر انجام می شود و به دلیل افزایش سریع قیمت ها و عدم توانایی مالی خانوارها ، لازم است این مشکل در اسرع وقت رفع شود. مجلس و استاندار ، مدیران کل استان ، مانند آب ، فاضلاب ، برق ، عشایر و غیره باید پاسخگو باشند تا از بروز شرایط حاد ، دشوار و بحرانی جلوگیری کنند.

اگر ادارات آب ، فاضلاب و عشایر از امکانات و ظرفیت کافی برای تأمین آب آشامیدنی مردم روستایی و عشایر برخوردار نیستند ، این امر باید به گونه ای برنامه ریزی و پیگیری شود که ظرفیت این شهر به عنوان امکانات نظامی و سپاه ، بهداشت و راه و غیره n برای کاهش درد افراد مورد استثمار.

محمدامین میربلوچه زایی ، رئیس شورای روستای شوگه خاش ، از قطعی مکرر برق و تأخیر در تأمین آب شکایت کرد: “ما انتظار داریم مقامات از نزدیک مشکلات مردم را بررسی کنند.”

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال شاهد خشک شدن چاه های آب آشامیدنی و کاهش چاه های آب چاه های کشاورزی هستیم و گرمای بی سابقه و اوضاع دشوار کرونا مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده و گرفتگی های مکرر به مشکلات اضافه شده است. “

عباس گلزارنیا ، مدیر آب و فاضلاب خاش دلیل قطع شدن آب یا فشار کم در برخی از مناطق خاش را قطع مکرر برق عنوان کرد: در حال حاضر ، ماهانه یکبار آب رسانی به مناطق روستایی انجام می شود و برای آب رسانی سیار به مناطق روستایی برای مدت زمان کوتاه حداقل دو بار در ماه نیاز به همکاری دستگاه های دیگر داریم.

بیشتر بخوانید  بهادری‌جهرمی: دولت مخالف مذاکره نیست

ایرج شهنوازی ، مسئول روابط عمومی هاش ، با اشاره به اینکه برنامه قطع هر روز اعلام می شود ، اظهار داشت: مشترکان می توانند خرابی دستگاه را در نتیجه قطعی برق در bime.tavanir.org .ir ثبت کنند و سپس از تعمیر تجهیزات ، مستندات آن را بارگیری کنید به همان سیستم آسیب می رسانید.

ارتش برای تأمین آب سیستان و بلوچستان وارد عمل شد

سرتیپ امیر حیدری ، فرمانده نزاجا ، به مقامات استانی سیستان و بلوچستان گفت: “با توجه به بحران کرونر و آب ، ارتش با تجهیزات کامل آماده است تا امنیت ، محرومیت و تسریع در تسکین را فراهم کند. ورود ما تا در پایان بحران ما در کنار مردم روستا خواهیم ایستاد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید