قطع بی‌برنامه برق، اخلال در روند تولیدِ دارو است



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوزعبدالحسین روح‌المی نجف آبادی با هشدار به اینکه قطعی برق تولید دارو را با مشکل مواجه می‌کند، گفت: صنعت دارو باید برق مورد نیاز خود را تامین کند و دولت باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد و نباید. . راهی که با ایجاد اختلال در روند تولید دارو مجبور شدیم به واردات روی بیاوریم.

وی ادامه داد: صنعت داروسازی و واکسن سازی شرایط خاصی دارد و شیوه کار و فعالیت آنها با سایر صنایع متفاوت است. در واقع زمان استریل و یخچال باید به مدت 24 ساعت در گردش باشد و نمی توان آن را قطع کرد و همچنین استفاده از ژنراتورها. «برای چند ساعت کوتاه مناسب است.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم با بیان اینکه وضعیت دارو با هیچ صنعت دیگری قابل مقایسه نیست، افزود: لازم است قبل از هر اقدامی در رابطه با قطعی برق با فعالان دارویی و داروسازان مشورت شود تا از عواقب آن جلوگیری شود.

روح الامینی با بیان اینکه قطعی بی رویه برق منجر به کمبود دارو می شود، گفت: صنعت دارو باید برق مورد نیاز خود را به موقع تامین کند و دولت و وزارت نیرو اقدامات لازم را انجام دهند و به گونه ای عمل نکنند که اخلال ایجاد کند. روی آوردن به واردات./خانه ملت

بیشتر بخوانید  مریم امیرجلالی و داغی که بعد ۸ سال فراموش نکرد | عکسی از امیرجلالی شانه به شانه مرحوم


دیدگاهتان را بنویسید