مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

قطع بیش از 90 درخت سبز در تهران!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، اعضای شورای اسلامی شهر تهران با حضور در حیاط شورا تذکرات خود را ارائه و نسبت به قطع و جابجایی درختان در فصل نامناسب و برخی موارد دیگر هشدار دادند.

سوده نجفی عضو شورای شهر تهران در پنجاه و نهمین جلسه روز سه شنبه شورا به برادران مقدم نسبت به قطع درختان سبز منطقه 17 تهران به بهانه ساخت زیرگذر در خیابان متین هشدار داد.

وی بیان کرد: طبق شواهد میدانی از 20 فروردین 1401 درختان در خط شمال و جنوب تهران – اهواز در منطقه 17 به بهانه ساخت زیرگذر در مجاورت شهرداری منطقه به صورت کاملا غیراصولی با استفاده از جرثقیل و شادی شبانه سرسبز شدند.

نجفی ادامه داد: همچنین در واکنش به اعتراض مردم به این اقدام ضد محیط زیستی عنوان شد که درختان این پروژه با هدف جابه جایی ریشه کن شدند.

یکی از اعضای شورای شهر گفت: با توجه به فیلم های دریافتی و درخواست های مردمی که در رسانه های محلی شکل گرفته، درختان دارای برگ سبز هستند و در شب بدون توجه به حداقل استاندارد برداشت، بیش از 90 اصله درخت از ریشه کنده شد.

نجفی تاکید کرد: سرانه کم در این منطقه کم است و ساکنان آن منطقه از شورای شهر انتظار دارند در صورت سهل انگاری فرد یا افراد در این اقدام ضد محیطی و رفع خسارات وارده، نسبت به تعویض درختان سبز همان منطقه اقدام کنند. کاشته شود.

بیشتر بخوانید  آیا زلزله قابل پیش بینی است | پیش گوی هلندی زلزله ایران
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *