قطع برق در بیش از 100000 خانه در ایالات متحده پس از طوفان زمستانی / فیلم



طوفان شدید زمستانی باعث بارش برف و باد شدید در 10 ایالت شرقی آمریکا شد و برق بیش از 100 هزار خانه را قطع کرد.

انتظار می رود پس از طوفان زمستانی، یکی از مرگبارترین طوفان های زمستانی در ایالات متحده در سال های اخیر، خانه های بیشتری بدون برق بمانند.

تاثیر این طوفان، یکی از بزرگترین طوفان های زمستانی، در نیوجرسی و پنسیلوانیا به قدری قوی بود که مقامات محلی از مردم خواستند در خانه بمانند و برای هر چیزی آماده باشند.

یکی از شهروندان گفت: ما آماده هستیم. غذای زیادی خریدیم و در خانه نشستیم.

طوفان زمستانی در بوستون را شبیه برف و طوفان بی سابقه 44 سال پیش می دانند که بر اثر آن بیش از 60 سانتی متر برف در این شهر بارید. طوفان اخیر ظاهراً تأثیر نسبتاً مشابهی داشته است. اوضاع در نیویورک اما چندان بد نبود. اما دمای هوا به 10 درجه زیر صفر رسید و همه حتی حیوانات از سرما می لرزیدند. این طوفان شمال شرقی ایالات متحده را تحت تأثیر قرار داد که حداقل 70 میلیون نفر در آن زندگی می کنند.

کاربران توییتر این ویدئو را از بادهای شدید در شبه جزیره کیپ کاد در نزدیکی بوستون منتشر کردند. سرعت باد 112 کیلومتر در ساعت بود. طوفان در ارتفاعات پایین تر در امتداد ساحل شرقی باعث نگرانی شده است.

وقتی همه برف ها آب می شوند به دریا باز می گردند و به همین دلیل مسئولان نسبت به وقوع سیل احتمالی در آن منطقه هشدار دادند. بارش برف و کولاک در شمال شرق کشور گهگاه باعث اختلال در رفت و آمد شد.

بیشتر بخوانید  واکسن‌های واکسن‌سازهای ایرانی روی دستشان ماندگار شد!

هزاران پرواز در فرودگاه ها لغو و قطارها متوقف شدند. توقف تدریجی بارش برف و از روز یکشنبه گرم شدن تدریجی و صافی و برف روبی پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید