قطعی جریان برق در صنایع گلستان / تنها کارخانه سیمان با 450 کارگر تعطیل – اخبار گلستان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب گرگان بخش صنعت بیش از هر زمان دیگر از خاموشی اتفاقی برق رنج برده است و در گلستان به دلیل اینکه ظرفیت مالی واحدهای صنعتی زیاد نیست و بیشتر صنایع کوچک و متوسط ​​هستند ، میزان خسارت بیشتر است.

در حالی که در شرایط عادی اکثر واحدهای تولیدی استان با 30 تا 40 درصد ظرفیت خود کار می کردند ، اکنون با فوران تاج و قطعی برق ، مشکلات این واحدها چند برابر شده است.

امروز اعلام شد که تنها کارخانه سیمان در استان گلستان که بزرگترین پروژه صنعتی استان است به دلیل قطعی برق تعطیل است.

روابط عمومی این نیروگاه اعلام کرد این نیروگاه به دلیل قطعی برق تعطیل شد.

وی توضیح داد که به دلیل مشکلات اخیر محدودیت های برق در کشور و اطلاع مقامات مربوطه ، فعالیت تولیدی کارخانه پیوند سیمان گلستان به طور کامل متوقف شده است.

این در شرایطی است که کارخانه پیوند گلستان قبلاً برای کنترل التهاب کاذب در بازار سیمان و با برنامه ریزی و تلاش مدیریت و کارکنان این کارخانه ، مستقیماً سیمان را به کاربران نهایی تحویل داده است. بیشترین. بنابراین ، این تعطیلی علاوه بر خسارات جبران ناپذیر کارخانه و بیکاری بیش از 450 نفر ، منجر به کمبود سیمان در استان خواهد شد.

گفتنی است ، کارخانه سیمان پیوند گلستان به عنوان تنها کارخانه سیمان در استان گلستان ، در شرایط عادی روزانه 3 هزار و 300 تن سیمان تولید و تحویل می دهد.

انتهای پیام / 582 / ش

بیشتر بخوانید  به روز رسانی بدهکارترین کشورهای جهان - ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید