قطعی برق موجب ضرر و زیان سنگین به فولاد اکسین خوزستان خواهد شد



علی محمدی، مدیرعامل فولاد آکین وی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی در خصوص محدودیت های برق در فصل تابستان و تاثیرات آن بر تولید ورق فولادی گفت: شرکت فولاد آکین خوزستان در راستای نیاز صنایع گسترده کشور برای تولید انواع ورق های پرمقاومت است. ورق های فولادی تا عرض چهار و نیم متر برای مصارف مختلف مانند لوله های انتقال نفت و گاز با قطر زیاد، مخازن تحت فشار و ذخیره سازی نفت، گاز و میعانات پتروشیمی، دیگ های صنعتی و دیگ های بخار نیروگاهی، کشتی سازی و در سال 1387 ساخت ویژه اجسام با خواص مکانیکی متفاوت

وی خاطرنشان کرد: در این راستا این شرکت از سال های گذشته تاکنون توانسته است علاوه بر انجام ماموریت خود و نیازهای شرکت با تولید انبوه ورق های فولادی API نقش بسزایی در تحقق پروژه های ملی ایفا کند. کشور. برای این محصولات

مهندس محمدی افزود: از آنجایی که فولاد آکین خوزستان جزو ده شرکت برتر تولید کننده ورق های ویژه فولادی در جهان است و محصولاتی که این شرکت تولید می کند محصولات ویژه ای در حوزه نفت و گاز است و تحقق پروژه ها در این صنعت از ویژگی خاصی برخوردار است. محل. در چرخه اقتصادی کشور بنابراین تولید و تحویل ورق های مورد نیاز این صنایع باید به موقع انجام شود تا اختلالی در روند پروژه های ملی ایجاد نشود.

مدیرعامل فولاد اوکین از خوزستان افزود: این شرکت با تولیدات خود نقش مهمی در مقابله با تحریم های ظالمانه داشته و به عنوان خط اول صنعت فولاد کشور نیاز بسیاری از صنایع از جمله نفت و گاز را تامین کرده است. .

بیشتر بخوانید  پفک بزرگ ترین عامل برای کوتاهی قد کودکان است! | به هیچ وجه نرید سمت پفک!

علی محمدی در ادامه تاکید کرد: اکنون با توجه به محدودیت های برق تمام تلاش ها و خدمات ارائه شده توسط این مجموعه تحت تاثیر قرار گرفته است و علیرغم اینکه میزان برق مورد نیاز این مجتمع 13 مگاوات است، این محدودیت ها با در نظر گرفتن تاثیری ندارد. مواردی مانند دسترسی استراتژیک به محصولات تولیدی و عزم برای اجرای پروژه های ملی، تداوم خط تولید شرکت را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

وی در ادامه یادآور شد: مصرف برق فولاد اوکین تنها 13 مگاوات بوده که قابل مقایسه با مصرف سایر واحدهای فولادی نیست و سایر واحدهای فولادی با خطوط تولید زیاد فعالیت می کنند و با توقف یک یا چند قطعه اختلالی ایجاد نمی شود. در فرآیند این شرکت ها شکل گرفته که منجر به توقف کامل خط تولید این شرکت در رابطه با فولاد اوکین خوزستان می شود که محصولی خاص تولید می کند.

مدیرعامل شرکت فولاد اوکین از خوزستان تصریح کرد: از آنجایی که محصول این شرکت صنعتی متوسط ​​است، توقف خط تولید باعث ایجاد مشکل در شرکت های پایین دستی و توقف پروژه های دیگر می شود.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه بخشی از سهام این شرکت (60 درصد) متعلق به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور است و ذی نفعان اصلی این وزارتخانه جامعه عزیز بازنشستگان هستند، کاهش در تناژ تولید و عدم تامین بودجه سالانه ضرر و زیان وارد می شود و سهامداران متحمل ضررهای هنگفتی می شوند و از طرفی به دلیل شرایط بسیار سخت اقتصادی و کاهش درآمد کارکنان، شرایط اقتصادی و معیشتی کارگران عزیز سخت می شود. و همچنین فشارهای روحی و روانی زیادی بر همه پرسنل شاغل وارد می شود.

بیشتر بخوانید  ارتفاعات تهران برفی‌ می‌شود | مسافران شمال مراقب باشند

دیدگاهتان را بنویسید